تهران «ابری» و «رگباری» تا ۳ روز آینده

از یکشنبه شب به تدریج کاهش ابر و در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه آسمانی صاف تا نیمه ابری و در ساعات اواسط روز همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایمنا، به نقل از اداره کل هواشناسی استان تهران، طی سه روز آینده آسمان این استان نیمه ابری تا ابری، همراه با وزش باد و در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق خواهد بود.

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران با نفوذ و فعالیت متناوب سامانه بارشی طی سه روز آینده، آسمانی نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد، در بعضی ساعات وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق (در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ) و گاهی وزش باد خیلی شدید همراه با خیزش گرد و خاک و کاهش دید با احتمال کاهش موقت کیفیت هوا (به ویژه در نیمه جنوبی) پیش‌بینی می‌شود.

همچنین طی این مدت کاهش محسوس دما (به طور میانگین در نیمه جنوبی شش تا ۱۰ و در نیمه شمالی ۱۰ تا ۱۵ درجه سلسیوس) مورد انتظار است.

از یکشنبه شب به تدریج کاهش ابر و در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه آسمانی صاف تا نیمه ابری و در ساعات اواسط روز همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۳ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۲۷ فروردین) ابری و همراه با وزش باد، گاهی بارش پراکنده و از بعدازظهر، وزش باد شدید و رگبار و رعد و برق با احتمال تگرگ با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتی‌گراد و طی یکشنبه (۲۸ فروردین) نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات وزش باد شدید، گاهی رگبار و رعد و برق و در شب کاهش ابر با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 568581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.