فضائل و اعمال ماه مبارک رمضان تکرار نشدنی است

امام‌جمعه چادگان گفت: برکات ماه مبارک رمضان زیادتر از حد تصوراست و تکرار نخواهد شد و طاعات و عبادات در این ماه نتیجه چند برابر دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سید محمود بنی‌جمالی در خطبه‌های نماز جمعه شهر چادگان با اشاره به فضائل ماه مبارک رمضان و فلسفه روزه داری، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان درهای رحمت الهی گشوده شده و از خدا طلب گشوده بودن درب رحمت و بهشت کنید.

وی افزود: شیطان در این ماه در قل و زنجیر شیطان است و وسوسه گناه کردن نمی‌شویم لذا تلاش شود تا قل و زنجیر شیطان باز نشود.

امام‌جمعه چادگان با بیان اینکه فضائل و اعمال ماه مبارک رمضان تکرار نشدنی است، گفت: برکات ماه مبارک رمضان زیادتر از حد تصور است و تکرار نخواهد شد و طاعات و عبادات در این ماه نتیجه چند برابر دارد.

حجت الاسلام بنی‌جمالی افزود: برترین اعمال در این ماه گناه نکردن است لذا باید زبان و اعضای جوارح انسان نیز روزه باشد تا بهره‌برداری حداکثری از ماه رمضان ببریم.

وی با بیان اینکه هدف از روزه داری رسیدن به تقوای الهی است تا بر نفس عماره غلبه کنیم، تصریح کرد: علاوه بر همه این نکات نفس کشیدن که یک امر غیر ارادی است برای شخص روزه‌دار ذکر و تسبیح خداوند به شمار می‌آید.

امام‌جمعه چادگان گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تقرب جستن به خداوند است.

کد خبر 568553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.