لزوم توجه شهروندان به نیازمندان در ماه رمضان

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رسیدگی به احوال فقرا و نیازمندان یکی از توصیه‌های دینی است و ضروری است که در این ماه شهروندان توجه به این مسئله را در اولویت قرار دهند.

حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به توصیه‌های دینی و تاکید به تقوا در ماه رمضان و لزوم توجه به شهروندان به این مسئله مهم، اظهار کرد: رسیدگی به احوال فقرا و نیازمندان یکی از توصیه‌های دینی است و ضروری است که در این ماه شهروندان توجه به این مسئله را در اولویت قرار دهند.

وی با بیان اینکه عده‌ای از خانواده‌ها دچار مشکلات معیشتی هستند، ادامه داد: در حال حاضر در جامعه با توجه به شرایط خاص افراد و اوضاع اقتصادی که مشاهده می‌شود، تعدادی از خانواده‌ها در تأمین معیشت روزانه دچار مشکل هستند.

رئیس‌کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: شهروندان اصفهانی در کمک به فقرا و نیازمندان جامعه همت ویژه‌ای دارند و درخواست می‌شود که اگر خانواده‌ای در مناطق کم‌برخوردار می‌شناسند که دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی است، حتماً جویای احوال آنها باشند.

وی با بیان اینکه بدون تردید توجه شهروندان به این موضوع مهم و کمک به نیازمندان جامعه در کاهش فقر مؤثر است، گفت: این اتفاق موجب می‌شود تا مدیریت شهری نیز بتواند در عرصه‌های مختلف خادم شهروندان جامعه باشد.

وی خاطرنشان کرد: با این اتفاق خوشایند شاهد روزی خواهیم بود که فقر در اصفهان معنایی ندارد و در این صورت شهروندان می‌توانند در سطح مناسبی از شرایط اقتصادی قرار گیرند تا به دیگران محتاج نباشند.

کد خبر 568443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.