با بحران کیفیت آموزش بیش از فضای فیزیکی مواجه هستیم

مدیرعامل بنیاد نیکوکاری «دستان مهربان» گفت: این بنیاد طی ماه‌های اخیر به بُعد کیفیت‌بخشی و ارتقای کیفیت آموزشی ورود کرده است. متأسفانه اکنون با بحران کیفیت آموزش، بیش از فضای فیزیکی مواجه هستیم؛ پیش از این، به سرانه فضای آموزشی توجه بیشتری می‌شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «زهرا یوسفی» در آئین افتتاح نخستین مرکز آموزش تخصصی اوتیسم در اصفهان، اظهار کرد: بنیاد دستان مهربان ۱۵ سال پیش از این، تأسیس شد که در این مدت ۲۰ شعبه در استان‌های مختلف افتتاح کرده است.

وی افزود: دیدگاه این بنیاد توانمندسازی کودکان و زنان است؛ در این راستا با اهدای سبدهای حمایتی، درمان رایگان و آموزش، از زنان سرپرست خانوار حمایت می‌شود؛ همچنین استعدادهای کودکان بارور شده و مدرسه‌سازی در استان‌های مختلف انجام شده است، ۲۰ مدرسه در استان سیستان‌وبلوچستان نیز توسط این بنیاد ساخته خواهد شد.

مدیرعامل بنیاد نیکوکاری «دستان مهربان» ادامه داد: بنیاد دستان مهربان در ماه‌های اخیر به بعد کیفیت‌بخشی و ارتقای کیفیت آموزشی ورود کرده است. متأسفانه اکنون با بحران کیفیت آموزش بیش از فضای فیزیکی مواجه هستیم؛ پیش از این، به سرانه فضای آموزشی توجه بیشتری می‌شد.

وی تصریح کرد: در همین راستا، با احداث دو مدرسه ۲۴ ساعته در استان سیستان‌وبلوچستان به آموزش کیفیت‌بخشی شده است تا دانش‌آموزان این مدارس بتوانند مشکلات شهر و استان خود را حل کنند.

یوسفی خاطرنشان کرد: امروز من مادر ۳۵۰ کودک دستان مهربان هستم. این بنیاد همچنان به مدرسه‌سازی ادامه می‌دهد؛ در کنار ساختمان مدرسه اوتیسم اصفهان مرکز درمانی تخصصی برای کودکان اوتیسم ساخته و در ماه‌های آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا به زودی سرانه فضای آموزشی برای هر کودک ایرانی به حد استاندارد برسد و کیفیت آموزشی، ارتقا یابد.

کد خبر 568386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.