تصویب لایحه رتبه‌بندی گام اول حمایت از معلمان و فرهنگیان بود

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب لایحه رتبه‌بندی گام اول حمایت از معلمان و فرهنگیان بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس مقتدایی صبح امروز _پنجشنبه، بیست‌وپنجم فروردین‌ماه_ در یکصدوپنجاه‌وهفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان، اظهار کرد: بازگشایی مدارس نشان‌دهنده جدیت وزارت آموزش‌و پرورش برای امر تربیت و برداشتن قدم‌های جدید در این زمینه است. این امر نشان داد این وزارتخانه از حضوری شدن کلاس‌ها و تقویت امر آموزش برای تحقق رویکردهای ذاتی این وزارتخانه استقبال می‌کند.

وی افزود: توقع داریم سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در دستور کار قرار گیرد و مجلس آماده همکاری همه‌جانبه برای تحقق این سند است. اقدامات امروز این وزارتخانه در دهه‌های آینده نتیجه می‌دهد.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تصویب لایحه رتبه‌بندی گام اول حمایت از معلمان و فرهنگیان بود و گام‌های بعدی هم در دستور کار است. همه باید تلاش کنیم سند تحول بنیادین تحقق یابد.

وی افزود: اصفهان همچون سایر استان‌ها نیست، بلکه معین سایر استان‌ها است و سرریز مهاجرت سایر استان‌ها به اصفهان می‌آید، بنابراین این استان نیازمند توجه بیشتر است. اصفهان در امر تعلیم و تربیت در تاریخ جایگاه ویژه‌ای داشته است و لازم است امروز ساختارهای آموزشی آن تقویت شود.

مقتدایی تصریح کرد: استاندار اصفهان می‌تواند نقش کلیدی در ایجاد وفاق در عرصه آموزش داشته باشد که امید است با اهتمام ایشان گام‌های جدی‌تری برداشته شود.

کد خبر 568371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.