نسل جدید دستگاه تصفیه هوا شیائومی رونمایی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که نسل جدید دستگاه تصفیه هوا شیائومی که به‌تازگی رونمایی شده است، از فرمان صوتی پشتیبانی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی به‌تازگی سری جدید دستگاه تصفیه هوا خود را با نام Xiaomi Air Purifier 4 Series رونمایی کرد. این خانواده شامل سه عضو Xiaomi Air Purifier 4 Pro، Xiaomi Air Purifier و Xiaomi Air Purifier 4 Lite می‌شود. این دستگاه تصفیه هوا برای افرادی طراحی شده است که به آلرژی مبتلا هستند؛ زیرا می‌توانند ذرات معلق PM10 و PM2.5 مانند موی حیوانات خانگی، هاگ‌ها، گرده‌ها و گردوغبار را از هوا پاک کنند.

محصول ذکر شده از حسگر لیزری برای تشخیص ذراتی به کوچکی ۰.۳ میکرون استفاده می‌کند. همچنین برای اندازه‌گیری دما و رطوبت محیط‌های داخلی از حسگرهای خاص استفاده می‌کند. دستگاه تصفیه هوا شیائومی به نمایشگری مجهز شده است که داده‌هایی مانند کیفیت هوا و دمای اتاق را نشان می‌دهد. این محصول حالت‌های مختلفی مانند Night Mode را ارائه می‌دهد، Night Mode سروصدا و روشنایی نمایشگر دستگاه را در شب کاهش می‌دهد. کاربران می‌توانند از طریق دستیارهایی مانند آمازون الکسا و گوگل اسیستنت، دستگاه تصفیه هوا شیائومی را کنترل کنند. همچنین، امکان تغییر تنظیمات این محصول از طریق اپلیکیشن Xiaomi Home وجود دارد.

هرکدام از سه مدل دستگاه تصفیه هوا شیائومی برای محیط‌های مختلف تولید شده است؛ مدل Xiaomi Air Purifier 4 می‌تواند هوای اتاقی با مساحت بین ۲۸ تا ۴۸ مترمربع را تصفیه کند، مدل Air Purifier 4 Lite مخصوص محیط‌های کوچک‌تر با مساحت بین ۲۵ تا ۴۳ مترمربع است، مدل pro نیز هوای اتاق ۳۵ تا ۶۰ مترمربعی را تصفیه می‌کند. این محصول هوای یک اتاق ۳۰ مترمربعی را در عرض فقط ۱۰ دقیقه به طور کامل تصفیه می‌کند.

امکان خرید دستگاه تصفیه هوا شیائومی در بعضی از کشورهای اروپایی مانند آلمان، ایتالیا و بریتانیا فراهم شده است. قیمت مدل استاندارد این محصول ۲۷۹ یورو است، در حالی که مدل لایت و پرو به ترتیب ۱۷۹ و ۳۴۹ یورو ارزیابی شده است.

کد خبر 568300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.