سرفیس لپ‌تاپ Go2 با رنگ جدید به زودی رونمایی می‌شود

به نظر می‌رسد که شرکت مایکروسافت قصد دارد به زودی سرفیس لپ‌تاپ Go2 را با پردازنده نسل یازدهمی اینتل و قیمت پایه ۵۴۹ دلار وارد بازار کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، سرفیس لپ‌تاپ گو دو که به زودی وارد بازار می‌شود، قرار است از لحاظ مشخصات فنی پیشرفت قابل‌توجهی در مقایسه با مدل فعلی داشته باشد. سرفیس لپ‌تاپ گو از پردازنده نسل دهم استفاده می‌کند، پیش‌بینی می‌شود که مدل جدید به جای پردازنده‌های نسل دوازدهمی، به پردازنده‌های نسل یازدهمی مجهز خواهد شد. احتمالاً در این محصول شاهد استفاده از پردازنده Core i5 خواهیم بود.

سرفیس لپ‌تاپ گو دو به چهار یا هشت گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد شد و در کانفینگ‌های مختلف با ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی eMMC یا ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD همراه می‌شود. کانفینگ پایه سرفیس لپ‌تاپ گو دو برخلاف دو کانفینگ دیگر حسگر اثرانگشت نخواهد داشت و با قیمت ۵۴۹ دلار عرضه خواهد شد. کانفینگ مجهز به هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه SSD با قیمت ۶۹۹ دلار و گران‌ترین کانفینگ با همان میزان رم و دو برابر حافظه ذخیره‌سازی، با قیمت ۸۹۹ دلار وارد بازار خواهد شد.

به نظر می‌رسد که سرفیس لپ‌تاپ گو دو رنگ ویژه‌ای به نام مریم‌گلی (sage) و همچنین رنگ‌های پلاتینیومی، ماسه سنگی و آبی یخی خواهد داشت. فعلاً تصویری از رنگ جدید این محصول منتشر نشده است. شایعات منتشر شده نشان می‌دهد که سرفیس لپ‌تاپ گو ۲ مایکروسافت در ژوئن ۲۰۲۲ وارد بازار می‌شود.

کد خبر 568298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.