۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱
۲ کشته و مصدوم در تصادف تریلر

جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان از وقوع یک فقره تصادف رخ به رخ بین دو دستگاه تریلر خبرداد و گفت: این تصادف یک کشته و یک زخمی بد حال بر جای گذاشت.

به گزارش ایمنا، سرهنگ مهدی میناخانی با بیان اینکه این حادثه در کیلومتر چهار محور سلطانیه-خدابنده و به علت انحراف به چپ یکی از تریلی‌ها رخ داد، اظهار کرد: در این حادثه راننده یکی از تریلی‌ها کشته شد و حال راننده مجروح تریلی دیگر وخیم است.

وی افزود: صحنه تصادف با تلاش عوامل راهداری شهرستان سلطانیه و ارگان‌های امدادی پاکسازی شد.

جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه بیشترین تصادفات رانندگی در ۳۰ کیلومتری اغلب محورها اتفاق می‌افتد، خاطرنشان کرد: این امر ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان و اصرار بر ادامه رانندگی به منظور رسیدن سریع به شهر و مقصد مورد نظر است.

میناخانی بیشترین تصادفات رانندگی منجر به فوت در جاده‌های این استان را به دلیل توجه نکردن به جلو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان وسایل نقلیه عنوان و تصریح کرد: توصیه می‌شود رانندگان، هنگام احساس خستگی و خواب آلودگی، در محلی امن و مطمئن توقف کرده و پس از استراحتی هرچند کوتاه، به مسیر خود ادامه دهند تا از بروز حادثه تلخ و ندامت بار برای خود، سرنشینان و دیگر مسافران عبوری جلوگیری شود.

کد خبر 568274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.