آغاز طرح ضربتی نگهداشت شهری در تبریز

جانشین معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز طی جلسه‌ای با حضور معاونان عمرانی مناطق ده‌گانه از عملیاتی کردن طرح ضربتی نگهداشت شهری با محوریت اصلاح معایب آسفالت از بیست‌وپنجم فروردین‌ماه خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری تبریز، سامان احمدزاده در این جلسه با اشاره به تاکید شهردار کلانشهر تبریز مبنی بر اجرایی کردن طرح ضربتی نگهداشت شهر، اظهار: باید طبق برنامه ریزی صورت گرفته هرچه سریع‌تر نسبت به عملیاتی نمودن این طرح با محوریت اصلاح معایب آسفالت در سطح شهر اقدام نمائیم.

وی افزود: باید تلاش و فعالیت خود را مضاعف کنیم تا بتوانیم کیفیت راه‌ها را با آسفالت‌ریزی‌های مناسب بالا ببریم و این مهم زمانی محقق می‌شود که برنامه‌ریزی دقیق، تصمیم‌گیری‌های کارآمد و تلاش معاونان در زمینه‌ی اجرای طرح ضربتی نگهداشت شهری با همت مضاعف انجام شود تا انقلابی در اصلاح معایب آسفالت معابر شهر تبریز انجام شود.

جانشین معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح که با مشارکت اکیپ‌های آسفالت معاونت خدمات شهری و اکیپ‌های آسفالت معاونت عمرانی انجام خواهد شد، نظارت صحیح و مستمر جز وظایف اصلی ناظران عمرانی خواهد بود و محل‌هایی که در اولویت جهت لکه‌گیری و رفع ایرادات آسفالت است، توسط معاونت‌های عمرانی مناطق شهرداری تعیین می‌شود.

احمدزاده تصریح کرد: جهت اجرای بدون وقفه پروژه‌های آسفالت، آسفالت مورد نیاز برای پروژه‌ها توسط سازمان عمران تولید شده است و جهت ارتقای کیفیت اجرای عملیات آسفالت‌ریزی، تمام مناطق باید مراحل اجرای آسفالت از قبیل زیرسازی و روسازی را به درستی انجام دهند.

وی بر انجام درست وظایف محوله به ناظران عالی پروژه‌ها، لزوم نظارت مستمر و اجرای آسفالت کارگاه‌های امانی توسط دستگاه نظارت عمرانی مناطق تاکید کرد و ادامه داد: همکاران شهرداری تبریز می‌توانند پیشنهادات خود را برای استفاده از تکنولوژی‌های نوین در حوزه زیرسازی و روسازی آسفالت معابر و سایر حوزه‌ها ارائه دهند.

گفتنی است، در این جلسه موضوعاتی همچون پروژه‌های کفپوش در معابر زیر ۱۶ متر، درزگیری آسفالت، آسفالت اساسی، استفاده از نیروهای مجرب، استفاده از کاورهای مخصوص مختص اکیپ‌های آسفالت و برگزاری کلاس‌های آموزشی آسفالت مورد تاکید و بررسی قرار گرفت.

کد خبر 568138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.