تولید و توزیع ۷۵ هزار تن آسفالت تا نیمه اول شهریور

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز از تولید و توزیع ۷۵ هزار تن آسفالت تا نیمه اول شهریور سال‌جاری در این مجموعه خبر داد.

بابک شریفی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ۷۵ هزار تن آسفالت از ابتدای سال‌جاری تا به امروز توسط سازمان عمران تبریز تولید، پخت و توزیع شده است که ۳۳ هزار تن از آن توسط اکیپ‌های آسفالت سازمان و بر اساس اولویت‌های ابلاغی به سازمان توزیع شده است.

وی افزود: ۱۱ هزار تن توسط کارگاه‌های امانی مناطق ۱۰ گانه برای لکه‌گیری و چاله‌زدایی توزیع شده و ۳۱ هزار تن نیز توسط پیمانکاران و بر اساس اولویت‌های خود مناطق پخش شده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز تصریح کرد: هر سال اولویت‌بندی، سطح شریان‌ها، نوع و شدت خرابی معابر از طریق تیم تخصصی آسفالت شهرداری تبریز و کارشناسان معاونت عمرانی و مناطق انجام و جهت اجرا به سازمان ابلاغ می‌شود.

وی اضافه کرد: در راستای توزیع آسفالتی یکدست، یک‌رنگ و ارتقای کیفیت آسفالت توزیع شده، سازمان عمران تبریز اقدام به شناسایی و خرید معدن مصالح اولیه در جاده صوفیان کرده است که با شروع برداشت از این معدن تا ۳۰ سال آینده مصالح اولیه کارخانه آسفالت این سازمان را تأمین خواهد کرد.

کد خبر 521978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.