وزش باد شدید همراه با گردوخاک و رگبارهای خفیف بهاری در اصفهان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از برقراری جوی ناپایدار تا اوایل هفته روی استان خبر داد و گفت: در این مدت آسمان اکثر مناطق، ‌کمی ابری، گاهی افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید، احتمال گردوخاک محلی و در برخی مناطق احتمال بارش خفیف وجود دارد.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده جوی ناپایدار تا اوایل هفته بر روی استان است و در این مدت آسمان در اکثر مناطق کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید خواهد بود، احتمال گرد و خاک محلی و در برخی مناطق احتمال بارش خفیف نیز وجود دارد.

وی با اشاره به پیش‌بینی وقوع رگبارهای پراکنده و رعدوبرق از روز جمعه، افزود: این رگبارها به ویژه در نیمه شمالی و شرقی استان اتفاق می‌افتد همچنین بیشینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده دو تا سه درجه افزایش می‌یابد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان دمای کلان‌شهر اصفهان امروز در گرم‌ترین ساعت‌ها را ۳۱ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و گفت: کمینه فردا به ۱۵ درجه می‌رسد، گرم‌ترین نقطه استان در شبانه‌روز آینده خور با ۳۶ درجه سانتی‌گراد و خنک‌ترین نیز بوئین‌ومیاندشت با چهار درجه است.

وی احتمال بارش‌های خفیف در مرکز استان را رد نکرد و ادامه داد: این بارش‌ها خفیف پیش‌بینی می‌شود اما از روز جمعه به بعد احتمال رگبارهای پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 568134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.