وان‌پلاس به‌زودی از محصولات جدید خود رونمایی می‌کند

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که وان‌پلاس قصد دارد پنجشنبه بیست‌وهشتم آوریل، دو گوشی هوشمند و یک هدفون بی‌سیم معرفی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد که شرکت وان‌پلاس در رویدادی که بیست‌وهشتم آوریل برگزار خواهد شد، از دو گوشی هوشمند وان‌پلاس 10R و وان‌پلاس Nord CE 2 Lite و یک هدفون بی‌سیم Nord Buds رونمایی خواهد کرد. گوشی هوشمند وان‌پلاس 10R به صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حاشیه‌های بسیار باریک مجهز خواهد شد. یک دوربین سه‌گانه نیز در پنل پشتی گوشی قرار خواهد گرفت که یکی از آن‌ها دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است.

از دیگر مشخصات گوشی وان‌پلاس 10R می‌توان به تراشه دایمنسیتی ۸۱۰۰ مدیاتک اشاره کرد که با هشت یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم همراه است. انرژی مورد نیاز این گوشی با استفاده از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۸۰ یا ۱۵۰ وات پشتیبانی می‌کند.

گوشی هوشمند وان‌پلاس Nord CE 2 Lite نسخه ارزان‌تر از وان‌پلاس Nord CE 2 است که ماه فوریه رونمایی شد. به نظر می‌رسد که گوشی جدید وان‌پلاس Nord CE 2 Lite به صفحه‌نمایش ۶.۵۸ اینچی LCD با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد شد. این محصول از تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ کوالکام قدرت می‌گیرد و با شش یا هشت گیگابایت حافظه رم همراه می‌شود.

یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی هوشمند وان‌پلاس Nord CE 2 Lite تعبیه می‌شود که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دو دوربین دو مگاپیکسلی می‌شود. انرژی مورد نیاز این گوشی با استفاده از یک باتری پنج هزار میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۳ وات پشتیبانی می‌کند. وان‌پلاس در تاریخ ذکر شده از هدفون بی‌سیم خود با نام تجاری Nord نیز رونمایی خواهد کرد.

کد خبر 568042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.