محبوبیت بایدن به پایین‌ترین سطح رسید

یک نظرسنجی جدید در آمریکا نشان می‌دهد که ۵۸ درصد آمریکایی می‌گویند عملکرد جو بایدن به عنوان رئیس‌جمهوری را قبول ندارند.

به گزارش ایمنا، تارنمای هیل نوشت: در نظرسنجی سی بی اس، مؤسسه یوگاو در اوایل ماه آوریل تنها ۴۲ درصد از شرکت‌کنندگان، نحوه عملکرد بایدن در انجام وظایف ریاست‌جمهوری خود را قبول دارند.

در نظرسنجی انجام شده در ماه‌های فوریه و مارس ۴۳ درصد گفته بودند از عملکرد بایدن به عنوان رئیس‌جمهوری کشورشان راضی هستند.

در نظرسنجی ماه‌های ژانویه و نوامبر نیز ۴۴ درصد آمریکایی‌ها به عملکرد بایدن نمره مثبت دادند و در ماه آگوست محبوبیت بایدن در انجام وظایف خود بر اساس رهگیری‌های نظرسنجی‌ها از سوی سی بی اس نیوز و یوگاو به ۵۰ رسید.

در مارس ۲۰۲۱ میلادی ۶۲ درصد آمریکایی‌ها عملکرد بایدن به عنوان رئیس‌جمهور را مورد تأیید قرار داده بودند.

پاسخ دهندگان در نظرسنجی جدید سی بی اس و یوگاو بدترین نمره را به بایدن به دلیل ناتوانی در کنترل تورم دادند و ۶۹ درصد گفتند که عملکرد او در مهار تورم را قبول ندارند.

در رابطه با نحوه مدیریت جنگ روسیه و اوکراین ۵۵ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی گفتند که عملکرد بایدن در این حوزه را قبول ندارند و تنها ۴۵ درصد آن را مثبت ارزیابی کردند.

تارنمای فایو ترتی ایت (۵۳۸) در آمریکا که به تحلیل نظرسنجی‌ها می‌پردازد نوشت: از حدود تابستان گذشته تاکنون میزان محبوبیت بایدن سیر نزولی داشته است. محبوبیت بایدن در شش ماه نخست روی کار آمدنش و قبل از اینکه وارد چنین سیر نزولی شود حدود ۵۳ درصد بود.

نظرسنجی سی بی اس و یوگاو، با حضور ۲۰۶۲ بزرگسال آمریکایی و با ضریب خطای ۲.۸ درصد در روزهای نخست ماه آوریل (دوم تا پنجم آوریل مطابق با سیزدهم تا شانزدهم فروردین‌ماه) انجام شده است.

کد خبر 567876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.