ارائه خدمات بهتر با هوشمندسازی خدمات شهری

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: با استفاده از ظرفیت طلاب چندین برنامه با کسبه اطراف حرم اجرا شده است و با همکاری و همبستگی می‌توان اتفاقات فرهنگی بیشتری در مرکز شهر رقم زد تا از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی استقامت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به لزوم رقم زدن اتفاقات فرهنگی بیشتر در مرکز شهر قم، اظهار کرد: در بحث‌های فرهنگی محدوده حرم، سعی کردیم از ظرفیت مردمی استفاده کنیم، با استفاده از ظرفیت طلاب چندین برنامه با کسبه اطراف حرم اجرا شده که به‌نظر می‌رسد با همکاری و همبستگی بتوان اتفاقات فرهنگی بیشتری را در مرکز شهر رقم زد تا از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری شود.

وی در خصوص نامناسب بودن پارکینگ شرقی حرم مطهر و سردرگمی زائران، ادامه داد: احداث پارکینگ در این نقطه نیاز به یک حرکت جهادی جدی‌تر دارد؛ چراکه هزینه‌های طراحی تا ساخت بسیار سنگین شده است، این حرکت جهادی را به عنوان وظیفه در شورای اسلامی شهر قم شروع کردیم و با سرمایه‌گذارانی مذاکره شده و طراحی‌هایی نیز انجام شده است، اما این روند با توجه به افزایش تعداد خودروها باید جدی‌تر دنبال شود و تولیت حرم مطهر نیز باید مطالبه‌گر باشد تا این اقدامات انجام شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی کمیته هوشمندسازی خدمات در شورای اسلامی شهر برای مقابله با برخوردهای سلیقه‌ای کارکنان، گفت: یکی از موضوعات مهم در مراجعه شهروندان به شهرداری برخوردهای سلیقه‌ای کارکنان در انجام امور است، برای پیشگیری از این موضوع کمیته هوشمندسازی خدمات در شورای اسلامی شهر راه‌اندازی شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین استقامت خاطرنشان کرد: راه‌اندازی کمیته هوشمندسازی خدمات در شورای اسلامی شهر برای این است که بتوانیم خدمات مورد نیاز شهروندان را بدون مراجعه حضوری، فارغ از ذوق و سلیقه کارکنان و در اسرع وقت ارائه دهیم.

کد خبر 567875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.