قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا امروز ۲۳ فروردین ۱۴۰۱/پژو پارس ۷ میلیون گران شد

آخرین قیمت بازار و کارخانه محصولات ایران‌خودرو حاکی از افزایش هفت میلیونی قیمت پژو پارس بوده و قیمت شاهین به ۳۵۵ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در روزهای اخیر قیمت انواع خودرو در بازار افزایشی بوده که برخی از کارشناسان معتقدند افزایش تقاضا برای خودروهای تولید ۱۴۰۱، یکی از علل آن است. همین موضوع منجر به افزایش حدود ۲۰ میلیون تومانی این خودروها شده است.

همچنین عرضه خودرو توسط خودروسازان نسبت به اسفندماه کاهش یافته و منجر به تشدید افزایش قیمت‌ها در بازار شده است. اخبار منتشر شده درخصوص ممنوعیت واردات خودرو و افزایش نرخ ارز نیز بر افزایش قیمت خودرو در بازار مؤثر بوده است.

آخرین قیمت بازار و کارخانه محصولات ایران خودرو حاکی از افزایش هفت میلیونی قیمت پژو پارس است. قیمت این خودرو در بازار اکنون ۳۴۰ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۲۰۸,۱۷۱,۰۰۰ تومان است. پس از پژو پارس در بین خودروهای تولید ایران خودرو، رانا پلاس بیشترین افزایش قیمت را داشته است. قیمت این خودرو با افزایش چهار میلیون تومانی اکنون به ۳۳۲ میلیون تومان رسیده و قیمت آن درب کارخانه ۲۲۸,۲۹۶,۰۰۰ تومان است.

همچنین قیمت خودرو سمند ۳۰۸ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۱۵۷,۳۳۴,۰۰۰ تومان، قیمت دناپلاس توربو ۴۷۰ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۳۴۵,۰۶۸,۰۰۰ تومان، قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲، ۲۹۸ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۱۵۰,۰۶۱,۰۰۰ تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای ۳۹۹ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۲۳۶,۲۳۱,۰۰۰ تومان، قیمت رانا پلاس ۲۹۳ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۲۱۴,۷۸۴,۰۰۰ تومان، قیمت هایما اس ۵ توربو ۷۳۱ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۵۹۵ میلیون تومان و قیمت تارا ۴۲۷ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۲۹۳,۰۳۵,۰۰۰ تومان است.

قیمت ساینا پلاس به ۲۰۷ میلیون تومان رسید

آخرین قیمت بازار و کارخانه محصولات سایپا حاکی از آن است که قیمت شاهین به ۳۵۵ میلیون تومان رسیده و قیمت آن درب کارخانه ۳۴۳,۷۹۳,۰۰۰ است. همچنین قیمت کوییک ۲۱۳ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۱۶۵,۸۳۸,۰۰۰ تومان، تیبا ۲، ۲۰۵ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۱۲۵,۰۷۷,۰۰۰ تومان و قیمت ساینا پلاس ۲۰۷ میلیون تومان است.

کد خبر 567842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.