اپل احتمالا دو مک جدید معرفی می‌کند

اپل در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان دو مک جدید معرفی می‌کند؛ یکی از این محصولات احتمالا مک‌بوک ایر با پردازنده M2 خواهد بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت اپل در مراسم اخیر خود، کامپیوتر مک استودیو را رونمایی کرد و در حال کار بر چند مدل مک دیگر است تا سال جاری آن‌ها را وارد بازار کند. احتمالاً اپل در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان به نام WWDC دو مدل مک جدید رونمایی خواهد کرد. به نظر می‌رسد که سری اول مک‌های جدید در ماه‌های ابتدایی ۲۰۲۲ در دسترس قرار می‌گیرد و سپس در تابستان شاهد چند مدل دیگر خواهیم بود.

اپل در ماه‌های آینده چند مدل مک جدید عرضه می‌کند و بهترین فرصت برای رونمایی آن‌ها، مراسم WWDC است. اپل در مراسم WWDC دو سال گذشته، خبر استفاده از پردازنده‌های سری اپل سیلیکون را به جای پردازنده‌های اینتل اعلام کرده بود؛ بنابراین رونمایی از مک‌های جدید در WWDC 2022 بسیار محتمل به نظر می‌رسد.

مطالب ارائه شده نشان می‌دهد که دو مک جدید تقریباً اواسط سال جاری یا اوایل نیمه دوم از راه می‌رسد؛ یکی از این محصولات احتمالاً مدل جدید مک‌بوک ایر است. پیش‌بینی می‌شود که این محصول از پردازنده M2 استفاده کند. احتمالاً مک‌بوک ایر مانند آی‌مک ۲۴ اینچی حاشیه سفید خواهد داشت و در رنگ‌های متنوع عرضه خواهد شد. این لپ‌تاپ احتمالاً درگاه‌های جدید و دوربین بهتری خواهد داشت و از فناوری مگ‌سیف پشتیبانی خواهد کرد.

کد خبر 567831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.