تصویر واقعی و رندر هواوی واچ GT3 پرو پیش از معرفی فاش شد

تصویر واقعی و رندر واچ GT3 پرو هواوی طراحی آن و بهره‌مندی از بندهای استیل ضدزنگ و چرمی ساده نقره‌ای را نشان می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت هواوی در سال ۲۰۲۱ میلادی، عضو جدیدی از خانواده Watch GT به نام Watch GT3 را رونمایی کرد. این محصول از ویژگی‌های جدید مختلفی بهره می‌برد و به کاربران اجازه می‌دهد کارهای مختلفی را با آن انجام دهند. این محصول با استفاده از سیستم عامل HarmonyOS اجرا می‌شود و بهترین عملکرد را ارائه می‌کند.

تصاویر واقعی و رندر هواوی واچ GT3 پرو نشان می‌دهد که این محصول طراحی شیک و مناسبی دارد و بند آن از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است. درحال‌حاضر، این تصاویر اطلاعات زیادی درباره ساعت هوشمند آینده هواوی نشان نمی‌دهد؛ اما انتظار می‌رود که نسخه پرو قابلیت‌های جدیدی در مقایسه با نسخه استاندارد به همراه داشته باشد.

هواوی واچ GT3 در دو نسخه ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری به فروش می‌رسد؛ نسخه ۴۲ میلی‌متری دارای صفحه‌نمایش ۱.۳۲ اینچی AMOLED و نسخه ۴۶ میلی‌متری به صفحه‌نمایش ۱.۴۳ اینچی مجهز شده است. هر دو مدل ذکر شده رنگ‌ها و بندهای متفاوتی دارد. هواوی واچ GT3 پرو دارای حسگرهای مختلف مانند حسگر شتاب‌سنج، حسگر ژیروسکوپ، حسگر ضربان قلب نوری، حسگر فشار هوا و حسگر دما است.

یک دکمه در قسمت پایین و یک کلید چرخان برآمده در قسمت بالای بدنه ساعت هوشمند ذکر شده تعبیه شده است. با فشردن کلید چرخان، صفحه اپلیکیشن‌ها نمایش داده می‌شود و با چرخاندن آن امکان زوم کردن به جلو و عقب در فهرست برنامه‌ها وجود دارد. دکمه پایینی امکان شخصی‌سازی سریع‌تر برای کاربران را فراهم می‌کند.

کد خبر 567828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.