در مسیر شفافیت با نگاه شهروندمداری گام برمی‌داریم

مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری بندرعباس گفت: مدیریت بازرسی با نگاه شهروندمداری در جهت شفافیت رفتارهای اداری در شهرداری و توجه و اهتمام جهت انجام درخواست‌های مردمی گام برمی‌دارد.

امید آرمات در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، برنامه مدیریت بازرسی، نظارت در امور شهرداری بندرعباس است که شامل تمام دستورالعمل‌ها و امور اجرایی است.

وی افزود: با کشف گلوگاه‌های فساد اداری و با استفاده از اهرم پیشگیری، ضمن رعایت قانون، اخلاق و حفظ حرمت و آبروی اشخاص، در جهت صیانت از مجموعه شهرداری و شهروندان، به مبارزه با فساد خواهیم پرداخت.

مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری بندرعباس تصریح کرد: برای رسیدن به اهداف، باید یک رابطه خوب و مثبت در تمام بخش‌های مدیریت بازرسی ایجاد کرد و همزمان به سمت هوشمندسازی با هدف از بین بردن زمینه تخلف‌ها و پیشگیری از آن پیش رفت.

وی ادامه داد: بازرسی به عنوان چشم و گوش شهرداری ضمن رصد تمام امور، بازرسی‌ها را به صورت تخصصی و میدانی انجام خواهد داد و اقدامات مناسب را برای اصلاح امور و رفع ساختارهای معیوب تبیین خواهد کرد.

آرمات اضافه کرد: در جهت شناخت نقاط قوت و ضعف در تمام حوزه‌ها، معاونت‌ها، مناطق و سازمان‌ها نسبت به بهبود شاخص‌های عملکردی و ارائه خدمات بهتر به شهروندان، تمام کارکنان و شهروندان می‌توانند گزارش‌های مستند خود را به دفتر مدیریت بازرسی شهرداری بندرعباس با صندوق ارتباط مستقیم با مدیریت ارائه دهند؛ بازرسی با بررسی مستندات و صحت آن اقدامات مناسب انجام خواهد داد.

وی اظهار امیدواری کرد: با همراهی شهروندان، مدیران، نهادهای نظارتی و افراد تأثیرگذار در این عرصه بر اساس آموزه‌های دینی، بیانات مقام معظم رهبری، قانون و دستورالعمل‌های اجرایی با اهتمام به مدیریت جهادی در جهت جلب رضایت شهروندان و صیانت از مجموعه شهرداری و شهر بندرعباس سربلند شویم.

کد خبر 567698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.