برای توسعه تفرجگاه عینالی در کنار شهرداری تبریز هستیم

معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: برای توسعه تفرجگاه عینالی در کنار مدیریت سازمان و شهرداری تبریز هستیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری تبریز، مهدی جمالی‌نژاد در دیدار با مدیر عامل سازمان عینالی، ضمن ابراز بی‌اطلاعی از انجام فعالیت‌ها و موقعیت کوهستانی این منطقه در حاشیه شهر تبریز، اظهار کرد: گزارش مدیریت سازمان از فعالیت این مجموعه کامل و جامع بود و من را مشتاق به بازدید از این تفرجگاه کرد.

وی افزود: به‌رغم سفرهای متعددی که به تبریز داشتم، اطلاعی از وجود چنین تفرجگاهی در حاشیه شهر تبریز نداشتم و این نخستین بار است که در جریان امورات و حجمی از فعالیت تفرجگاه عینالی در تبریز قرار می‌گیرم و حتماً در اولین سفر خود به تبریز از این تفرجگاه بازدید خواهم کرد.

معاون عمرانی وزیر کشور ادامه داد: با توجه به مستندات و گزارش مدیرعامل سازمان، زیرساخت‌های انجام شده از جمله تله کابین عینالی گواه این را می‌دهد که عینالی فرصتی مناسب برای سرمایه‌گذاری و پتانسیلی بالا برای جذب گردشگر دارد.

وی از حمایت لازم برای جذب امکانات این تفرجگاه خبر داد و گفت: برای توسعه تفرجگاه عینالی در کنار مدیریت سازمان و شهرداری تبریز هستیم.

به گزارش ایمنا، در این دیدار «بابک دانش‌پناه» مدیر عامل سازمان عینالی گزارش جامعی از روند فعالیت‌ها، برنامه‌های توسعه بخشی، موقعیت جغرافیایی و امورات زیرساختی تفرجگاه عینالی ارائه کرد.

کد خبر 567682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.