رویکرد جدید اسپانیا برای ترویج تولید هنر محلی

مدیران باراکلادو، منطقه‌ای در اسپانیا، از ایجاد یک نمایشگاه جدید برای ترویج هنر خبر داده‌اند که افراد بازدیدکننده می‌توانند آثار آن را به امانت بگیرند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اعضای شورای شهر باراکلادو در سرزمین خودمختار باسک اسپانیا، نمایشگاه جدیدی به نام Artoteka ایجاد کرده‌اند تا از طریق آن، تولید هنر در میان جوانان را ترویج دهند. واژه Artoteka در زبان اسپانیایی، تلفیقی از مفاهیم کتابخانه و هنر را در بر می‌گیرد و با هدف ویژه‌ای برای مکان جدید انتخاب شده است. مردم می‌توانند آثار هنری نمایشگاه را که اغلب توسط جوانان شهر در معرض عموم مردم قرار خواهد گرفت همانند کتاب به امانت بگیرند و پس از مدت زمان مقرر، آن‌ها را به نمایشگاه بازگردانند.

رویکرد جدید اسپانیا برای ترویج تولید هنر محلی

این اولین باری است که در سراسر اسپانیا، امکان امانت گرفتن آثار هنری توسط مردم فراهم می‌آید و هدف از آن، اشاعه هنر میان مردم و تشویق هنرمندان به تولید آثار بیشتر است. مردم باراکلادو می‌توانند آثار هنری Artoteka را به مدت حداقل سه ماه امانت بگیرند و از آن‌ها برای زیباسازی خانه‌های خود یا مصارف دیگر استفاده کنند.

Artoteka مجموعه‌ای از آثار ۱۷ هنرمند محلی را در بر می‌گیرد که همگی پیرامون موضوعاتی نظیر همکاری و اشتراک، اکولوژی و طبیعت، خیال‌پردازی، سنت‌ها، هویت، خاطرات گذشته شهر، تکنولوژی‌های مهم و زندگی روزمره است. در واقع، هنر در این مکان با سایر حوزه‌های دانش تلفیق پیدا می‌کند، ضمن این‌که در بسیاری از آثار هنری نیز دنیای مدرن با سنتی پیوند داده می‌شود.

افراد علاقه‌مند به آثار هنری Artoteka می‌توانند آن‌ها را برای مدت زمان حداقل سه ماه، جهت زیباسازی منازل، دفاتر کار و محیط مطالعه خود امانت بگیرند. جالب است بدانید که در نمایشگاه فوق، فضاهایی به ملاقات مردم با هنرمندان اختصاص داده شده است که در آن، مردم می‌توانند اطلاعات لازم را در مورد اثر هنری مورد علاقه خود از خالق آن کسب کنند و سپس آن‌ها را به امانت بگیرند.

رویکرد جدید اسپانیا برای ترویج تولید هنر محلی

کد خبر 567613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.