سامسونگ نسخه بتا اندروید ۱۳ را زودتر از موعد عرضه می‌کند

به احتمال بسیار زیاد سامسونگ نسخه بتا اندروید ۱۳ را زودتر از موعد و در قالب نسخه بتا رابط کاربری One UI 5 عرضه می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، این احتمال وجود دارد که سامسونگ انتشار نسخه بتا ۱۳ اندروید را در قالب نسخه بتا One UI 5 در اوایل ماه جولای آغاز کند. در این صورت، بستری مناسب برای آزمایش سیستم‌عامل جدید قبل از انتشار نسخه پایدار آن، فراهم می‌شود. با توجه به برنامه زمان‌بندی گوگل، انتظار می‌رود نسخه پایدار اندروید ۱۳ در ماه جولای عرضه شود.

سامسونگ نیز قرار بود نسخه بتا رابط کاربری One UI 5.0 را در پاییز سال جاری معرفی کند. بنابراین، خبر انتشار زودتر از موعد نسخه بتا سامسونگ و هم‌زمان با عرضه نسخه پایدار اندروید ۱۳ در این تاریخ، می‌تواند اتفاق خوشایندی برای کاربران سامسونگ در نظر گرفته شود. سپتامبر سال گذشته، شرکت سامسونگ آزمایش نسخه بتا رابط کاربری One UI 4 مبتنی بر اندروید ۱۲ را آغاز کرد و جزو اولین فروشندگان گوشی هوشمند بود که نسخه پایدار اندروید ۱۲ را تنها ۴۱ روز پس از عرضه گوگل منتشر کرد.

باید به این موضوع توجه کرد که جدول زمانی عرضه اندروید ۱۳ منتشر شده فعلاً در حد شایعه است و احتمال دارد دچار تغییر شود. در صورت تأیید این خبر و عرضه زودتر از موعد نسخه بتا اندروید ۱۳، گوشی‌های سری گلکسی S22 اولین محصولات سامسونگ هستند که این نسخه را دریافت خواهند کرد، دیگر محصولات نیز از ماه‌های بعد از این نسخه بهره خواهند برد.

کد خبر 567567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.