نتایج قرعه کشی سایپا ۱۴۰۱ + سایت پیگیری ثبت نام خودرو و قیمت محصولات (۲۲ فروردین)

قرعه کشی سایپا ۱۴۰۱ برای دو طرح پیش فروش یکساله و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برگزار و لینک اسامی، لیست برندگان قرعه کشی، اولویت، اسامی برندگان نهایی و نتایج فروش سایپا در فروردین (فروش با پیش پرداخت علی الحساب) پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی اعلام شد.

ه گزارش ایمنا، دو طرح پیش فروش محصولات سایپا در فروردین ۱۴۰۱ و طرح جوانی جمعیت از روز هفدهم فروردین ماه ۱۴۰۱ آغاز و دو روز طریق سایت سایپا ادامه داشت، سپس قرعه کشی آن روز بیست و یکم فروردین ماه ۱۴۰۱ با حضور مسئولان و نهادهای نظارتی انجام شد و اسامی برندگان اعلام شد.

برای مشاهده اسامی برندگان پیش فروش سایپا اینجا کلیک کنید

زمان تحویل محصولات سایپا

طبق اعلام سایپا زمان تحویل خودروها در پیش فروش سایپا حداکثر یک ساله خواهد بود.

نتایج قرعه کشی سایپا ۱۴۰۱ + سایت پیگیری ثبت نام و قیمت محصولات (۲۲ فروردین)

محصولات سایپا

بر پایه بخشنامه گروه خودروسازی سایپا در طرح فروش جدید سایپا خودروهای شاهین G، کوییک S، کوییک R با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا S و سایپا ۱۵۱ SE با موتور M۱۳ عرضه می‌شود.

قرعه کشی سایپا

در طرح پیش فروش محصولات سایپا ۹۰ هزار و ۷۳۷ نفر شرکت کردند که ۸۱ هزار و۵۱ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

در طرح پیش فروش محصولات سایپا برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ۵ هزار و ۱۵۳ نفر شرکت کردند و ۵ هزار و ۱۶ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

برندگان سایپا

در قرعه‌کشی طرح پیش فروش عادی سایپا ۱۶ هزار و ۳۰۰ نفر نفر به عنوان برنده انتخاب و ۳۲ هزار و ۶۰۰ نفر نیز به عنوان رزرو انتخاب شدند تا چنانچه منتخبان نتوانستند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند، جایگزین شوند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در طرح پیش‌فروش محصولات سایپا برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ۱۴ هزار و ۹۰۰ خودرو است و با توجه به تعداد متقاضیان این طرح، قرعه کشی انجام نشد.

ظرفیت محصولات سایپا

محصولات طرح پیش فروش معمولی شامل ۲ هزار و ۶۵۰ دستگاه خودرو شاهین. جی، ۲ هزار و ۹۰۰ دستگاه کوییک با گیربکس معمولی، ۵ هزار و ۲۵۰ دستگاه ساینا. اس، ۲ هزار و ۲۵۰ دستگاه کوییک.اس، هزار و ۸۵۰ دستگاه کوییک.آر با گیربکس معمولی و هزار و ۴۰۰ دستگاه سایپا ۱۵۱ است.

قیمت سایپا

پیش فروش جدید سایپا با قیمت غیر قطعی است و قیمت نهایی خودروها در زمان ارسال دعوتنامه به قیمت روز شرکت است. در این دو طرح خودروها با پیش پرداخت علی‌الحساب زیر عرضه می‌شوند.

  • شاهین G با پیش پرداخت علی‌الحساب ۱۷۲ میلیون و ۲۳۲ هزار و ۹۰۰ تومان
  • کوییک S با پیش پرداخت علی‌الحساب ۹۲ میلیون و ۲۷۴ هزار و ۴۰۰ تومان
  • کوییک R گیربکس معمولی با پیش پرداخت علی‌الحساب ۸۸ میلیون و ۹۵۲ هزار و ۹۰۰ تومان
  • کوییک گیربکس معمولی با پیش پرداخت علی‌الحساب ۸۳ میلیون و ۹۸۰ هزار و ۴۰۰ تومان
  • ساینا S با پیش پرداخت علی‌الحساب ۸۴ میلیون و ۸۵۸ هزار و ۴۰۰ تومان
  • سایپا SE ۱۵۱ موتور M۱۳ با پیش پرداخت علی‌الحساب ۷۵ میلیون و ۲۳۱ هزار و ۶۰۰ تومان‌

مهلت واریز وجه سایپا

منتخبین پیش فروش سایپا تا ۷۲ ساعت بعد از اعلام نتایج فرصت دارند نسبت به پرداخت وجه بر اساس خودرویی که درخواست دادند، اقدام کنند، در غیر این صورت اسمشان از لیست حذف خواهد شد و افراد رزرو جایگزین خواهد شد.‌

نتایج قرعه کشی سایپا ۱۴۰۱ + سایت پیگیری ثبت نام و قیمت محصولات (۲۲ فروردین)

پیش فروش محصولات سایپا برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

اسامی منتخبان طرح پیش فروش حمایت از خانواده و جوانی جمعیت پس از استعلام از سازمان ثبت و احوال کشور و پس از ۳ روز کاری اعلام خواهد شد.‌

سایت سایپا

آدرس درگاه اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا saipa.iranecar.com است.

کد خبر 567566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.