سامسونگ بر گلکسی واچ ۵ پرو کار می‌کند

به نظر می‌رسد که سامسونگ بر گلکسی واچ پنج پرو کار می‌کند که به باتری ۵۷۲ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، سامسونگ سری گلکسی واچ چهار خود را سال ۲۰۲۱ میلادی رونمایی کرد، با وجود اینکه نسخه استاندارد آن عمر باتری قدرتمندی داشت، نسخه کلاسیک کوچک‌تر از این نظر، بسیاری از کاربران را ناامید کرد. گزارشات منتشر شده، نشان می‌دهد که اکنون سامسونگ قصد دارد نسخه جدیدی از این ساعت هوشمند معرفی کند که با افزایش ظرفیت باتری نیاز کاربران را برطرف کند.

به نظر می‌رسد که سامسونگ علاوه بر نسخه‌های گلکسی واچ پنج و گلکسی واچ پنج کلاسیک قصد دارد بر سومین نسخه گلکسی واچ پنج با نام غیررسمی گلکسی واچ پنج پرو کار کند. این گجت پوشیدنی به باتری ۵۷۲ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد. در مقابل گلکسی واچ چهار به باتری ۳۶۱ میلی‌آمپر ساعتی و گلکسی واچ چهار کلاسیک به باتری ۲۴۷ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است.

ظرفیت گلکسی واچ پنج پرو بیش از دو برابر نسخه کلاسیک خواهد بود و ظرفیت باتری بیشتری نسبت به مدل استاندارد خواهد داشت. هنوز اندازه این ساعت با وجود داشتن باتری بزرگ‌تر مشخص نشده است، ممکن است در صورت داشتن ابعاد بزرگ مطابق سلیقه برخی افراد نباشد. عرضه این گجت پوشیدنی هنوز به صورت رسمی تأیید نشده است، اما انتظار می‌رود که به زودی جزئیات بیشتری در مورد ویژگی‌های آن، زمان عرضه و قیمت آن منتشر شود.

کد خبر 567565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.