شهرستان خانمیرزا نیازمند بیمارستان است

سخنگوی شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: شهرستان خانمیرزا از وجود بیمارستان بی‌بهره است.

محمدیعقوب باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: چهارمحال‌وبختیاری به دلیل قرار نگرفتن در مسیرهای اصلی کشور در چهار دهه گذشته متضرر شده است.

وی ادامه داد: استان چهارمحال‌وبختیاری در زمینه زیرساخت، امکانات و حوزه بهداشت و درمان دارای کمبودهای فراوانی است؛ به طوری که گاهی دیگر نقاط کشور نام استان را نمی‌شناسند و این امر در کندی روند رشد استان مؤثر بوده است.

سخنگوی شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: با توجه به کم‌لطفی‌های که طی دهه‌های گذشته به چهارمحال‌وبختیاری شده است، امیدواریم با تلاش مسئولان ذی‌ربط در آینده سرانه‌های بهداشتی و زیرساخت‌های لازم در این حوزه محقق شود.

وی اضافه کرد: لازم است بدانیم بسیاری شهرستان‌های استان از جمله شهرستان خانمیرزا از بیمارستان بی‌بهره است، با وجود اینکه توسط خیران زمینی برای احداث بیمارستان در خانمیرزا در نظر گرفته شده است، هنوز اقدامی از سوی متولیان انجام نشده است.

باقری ادامه داد: این امر نیازمند پیگیری در سطح وزارت بهداشت است، زیرا در شهرستان خانمیرزا به دلیل نبود زیرساخت مناسب به ویژه در حوزه جاده‌های مواصلاتی هر روز شاهد تصادفات هستیم و مصدومان نیازمند بیمارستان هستند.

وی خاطرنشان کرد: امید است کلنگ احداث بیمارستان بر زمین زده شود، اما تا آن زمان حداقل باید یک اورژانس راه‌اندازی شود تا نیاز شهروندان را رفع کند.

کد خبر 567526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.