۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
بودجه «گویم» ۳ برابر شد

شهردار شیراز گفت: امسال با توجه به برنامه‌ها حدود ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه برای منطقه گویم پیش‌بینی شده است که نسبت به برنامه‌های قبلی حدود سه برابر افزایش را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیداحسان اصنافی با اشاره به تخصیص بودجه برای گویم در شیراز، اظهار کرد: بودجه شهرداری از محل پرداخت عوارض مردم است و بر مبنای آن هزینه می‌شود، امسال با توجه به برنامه‌ها حدود ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه برای گویم پیش‌بینی شده که نسبت به برنامه‌های قبلی حدود سه برابر افزایش را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه خدماتی که در منطقه گویم انجام شده است، افزود: در سال گذشته، درآمد شهرداری از گویم زیر ۲۰ میلیارد تومان بوده است؛ اما ۳۸ میلیارد تومان هزینه در این منطقه شده است.

شهردار شیراز تصریح کرد: نگاه مدیریت شهری به این منطقه را کلان است و مسئله اصلی گویم، طرح تفصیلی است که باید در وهله نخست این طرح توسط وزارت راه و شهرسازی تصویب شود.

وی در خصوص افزایش سرانه فضای سبز و بوستان محلی، گفت: مطالعات اولیه در این حوزه انجام شده است، گسترش بوستان فعلی و ایجاد بوستان جدید برای رفاه حال شهروندان را در برنامه‌های آینده خواهیم داشت.

اصنافی با اشاره به تکمیل پیاده راه سلامت در شیراز، خاطرنشان کرد: پیشرفت ۵۰ درصدی این پروژه امیدوار کننده بوده و به‌زودی شهروندان شاهد بهره‌وری این پروژه در شهر خواهند بود، همچنین لکه‌گیری آسفالت معابر و جدول‌گذاری در سال‌جاری در دستور کار شهرداری منطقه قرار گرفته است.

کد خبر 567406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.