خدمات شهرداری به مسافران هزینه هنگفتی در بر دارد

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر کاشان گفت: میراث فرهنگی و گردشگری که متولی امر گردشگری و ابنیه تاریخی است، هیچ‌گونه خدماتی به مسافران ارائه نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی نادعلی امروز _بیست‌ویکم فرورین‌ماه_ در پنجاه‌وسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر کاشان که به گزارش عملکرد خدمات سفر شهرداری اختصاص داشت، اظهار کرد: اداره میراث فرهنگی و گردشگری کاشان هیچ‌گونه خدماتی به مسافر نمی‌دهد، در حالی که تمام مبالغ بلیت اماکن ابنیه و عواید گردشگری به صندوق این اداره واریز می‌شود.

وی افزود: اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به عنوان واسطه اصفهان سود گردشگری کاشان را به جیب میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان سرازیر کرده است و این در حالی است که هیچ گونه خدمتی به مسافران و گردشگران ارائه نمی‌دهد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر کاشان تصریح کرد: در ایام پیک گردشگری تمام خدمات مسافر بر دوش شهرداری است و شهرداری متحمل هزینه‌های هنگفتی در این زمینه می‌شود.

وی اضافه کرد: لازم است مسئولان مربوطه هر چه زودتر در جهت رفع این بی‌عدالتی تلاش کنند و بخشی از عواید فروش بلیت اماکن و ابنیه تاریخی را به منطقه کاشان اختصاص دهند.

کد خبر 567331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.