احتمال قرارگیری ایرباد داخلی در ساعت هوشمند آینده هواوی

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت هواوی درحال تولید نوعی ساعت هوشمند است که یک جفت ایرباد درون آن قرار می‌گیرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد که شرکت هواوی با ارائه ساعت هوشمندی که درون خود ایرباد جای داده است، به دنبال اعمال تغییراتی در محصولات پوشیدنی خود است. محصول جدید این شرکت Huawei Watch Buds است که هر دو واژه واچ و بادز را درون خود جای داده است. این پتنت در ۲۸ مارس ۲۰۲۲ در دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا (EUIPO) ثبت شد.

هنوز مشخص نشده است که چرا شرکت هواوی قصد دارد چنین ساعت هوشمندی را عرضه کند، معمولاً ترکیب ساعت هوشمند و هدفون باعث تولید دستگاهی حجیم می‌شود. همچنین، شرکت سازنده ممکن است مجبور باشد ویژگی‌های مختلفی از ساعت هوشمند را برای قرار گرفتن ایرباد درون آن حذف کند. در حال حاضر، شرکت هواوی ایربادهایی مانند FreeBuds 4 را به صورت جداگانه به فروش می‌رساند.

احتمالاً شرکت هواوی نمی‌تواند مواردی به بزرگی FreeBuds 4 را در ساعت هوشمند جدید خود قرار دهد. این شرکت هنوز تبلیغات مربوط به Watch Buds را آغاز نکرده است، بنابراین دور از ذهن است که این محصول در آینده‌ای نزدیک عرضه شود. ثبت محصول ذکر شده در EUIPO به این معنا است که هواوی قصد دارد ساعت‌های Watch Buds خود را خارج از چین به فروش برساند.

کد خبر 567293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.