منتخب گنجینه آثار هنرمندان نقاش در عمارت سعدی

مدیر واحد تجسمی حوزه هنری استان اصفهان از برگزاری نمایشگاه «منتخب گنجینه آثار هنرمندان نقاش» به مناسبت هفته هنر انقلاب در شهر اصفهان خبر داد.

آزاده کوفی‌گر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه حوزه هنری استان اصفهان به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی نسبت به برگزاری دو نمایشگاه تخصصی هنری اقدام کرده است، اظهار کرد: اولین نمایشگاهی که در این رابطه در عمارت سعدی اصفهان برگزار می‌شود نمایشگاه «کتیبه‌های ماندگار» است که در آن آثار استاد محمد موحدیان‌عطار برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شده است.

وی ادامه داد: دومین نمایشگاه، نمایشگاه «منتخب گنجینه آثار هنرمندان نقاش» است که شب گذشته _بیستم فروردین‌ماه_ در عمارت سعدی افتتاح شد و تا پایان سی‌ام فروردین‌ماه همه‌روزه از ساعت ۱۷ به‌صورت رایگان پذیرای بازدیدکنندگان است.

مدیر واحد تجسمی حوزه هنری استان اصفهان با بیان اینکه محوریت نمایشگاه «منتخب گنجینه آثار هنرمندان نقاشی» موضوع انقلاب اسلامی ایران و مفاهیم آن است، تصریح کرد: در این نمایشگاه ۱۵ اثر از هنرمندان شاخص و مطرح کشور همچون کاظم چلیپا، کامیار صادقی، مصطفی ندرلو، حسن یاقوتی، غلامعلی طاهری و بسیاری دیگر به نمایش گذاشته شده است.

کوفی‌گر گفت: یکی از محورها و رویکردهای مهم حوزه هنری استان اصفهان، معرفی هنر و هنرمندان انقلابی است که سعی شده است این مفاهیم با بیانی نو و با استفاده از زبان هنر برای عموم افراد جامعه ارائه شود.

کد خبر 567274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.