لزوم فراهم کردن امکانات گردشگری در ایام گلاب‌گیری کاشان

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر کاشان گفت: از تمام مسئولان منطقه کاشان درخواست می‌شود تمهیدات لازم را در ایام گلاب‌گیری در حوزه گردشگری فراهم کنند.

مهدی نادعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اقدامات نوروزی مدیریت شهری برای ارائه خدمات بهینه به مسافران‌، اظهار کرد: ساماندهی سریع پارکینگ‌های اطراف مکان‌های گردشگری و وجود اتوبوس‌های حمل‌ونقل مسافر برای تسهیل در عبور و مرور مسافران از جمله اقدامات ترافیکی مثبت ستاد خدمات سفر شهرداری است.

وی با بیان اینکه تمهیدات ترافیکی، اطلاع‌رسانی و گردشگری شهرداری عامل رضایت مسافران نوروزی کاشان بود، ادامه داد: در بخش‌هایی مانند راهنمای مسافر و ارائه اطلاعات گردشگری از سوی نهاد متولی کم‌کاری‌هایی وجود داشت که شهرداری با چاپ بروشور و نقشه گردشگری و ایجاد پایگاه راهنمای مسافر برای رفع این خلأ اقدام کرد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر تصریح کرد: خدمت‌رسانی بهینه شهرداری کاشان موجب رضایتمندی مسافران نوروزی شده است و از تمام مسئولان منطقه کاشان درخواست می‌شود تا با همدلی بیشتر، زمینه و تمهیدات لازم برای زیرساخت‌های بیشتر در حوزه گردشگری را در ایام گلاب‌گیری فراهم کنند و امکانات بهتری را برای گردشگران به وجود آورند.

کد خبر 567100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.