مدل جدید ساعت هوشمند GTS 2 مینی رونمایی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت آمازفیت از مدل جدید ساعت هوشمند GTS 2 مینی با قیمت کمتر رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، بیش از یک سال پیش آمازفیت GTS 2 مینی با قیمت ۹۲ دلار در هند عرضه شد و موفق شد فروش خوبی را در این بازار تجربه کند و به یکی از ساعت‌های هوشمند محبوب برند آمازفیت تبدیل شود. اخیراً مدل جدید این ساعت هوشمند معرفی شده است که دارای برچسب قیمت ۸۰ دلار است و از ۱۱ آوریل ۲۰۲۲ میلادی وارد بازار می‌شود.

نام ساعت هوشمند جدید Amazfit GTS 2 Mini (New Version) است و دارای نمایشگر ۱.۵۵ اینچی AMOLED با وضوح تصویر ۳۰۶ * ۳۵۴ پیکسل، تراکم ۳۰۱ پیکسل در هر اینچ و روشنایی ۴۵۰ نیت است. بدنه این محصول از آلیاژ آلومینیوم است، در حالی که پنل پشتی آن پلاستیکی و بند آن سیلیکونی است. وزن ساعت هوشمند ذکر شده بدون بندهای سیلیکونی به ۱۹.۵ گرم می‌رسد، بدنه ساعت تا فشار پنج اتمسفر در برابر نفوذ آب مقاوم است.

انرژی مورد نیاز مدل جدید ساعت هوشمند GTS 2 مینی با استفاده از یک باتری ۲۲۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود، این باتری تا تقریباً ۱۴ روز شارژدهی دارد و در صورت استفاده سنگین، شارژدهی به هفت روز کاهش پیدا می‌کند. گجت پوشیدنی ذکر شده از ۶۸ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و از حسگر Bio Tracker 2 برای اندازه‌گیری نرخ ضربان قلب و سطح اکسیژن خون استفاده می‌کند. دیگر حسگرهای این محصول شامل شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، قطب‌نما و حسگر نور محیط می‌شود.

GTS 2 مینی جدید برخلاف مدل قبلی از حسگر سنجش فشار هوا بهره‌مند نیست؛ نبود این حسگر باعث می‌شود امکان نظارت بر فعالیت‌های ورزشی مانند اسکی وجود نداشته باشد. این دستگاه با استفاده از میکروفونی که روی آن تعبیه شده است، از دستیار صورتی آمازون الکسا پشتیبانی می‌کند. مدل جدید آمازفیت GTS 2 مینی در رنگ‌های آبی، صورتی و مشکی در دسترس افراد قرار خواهد گرفت.

کد خبر 566991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.