ایستگاه‌های بازیافت پایگاه‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی است

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با بیان اینکه ایستگاه‌های بازیافت فقط محل تحویل پسماند خشک نیست، گفت: ایستگاه‌های بازیافت علاوه بر مرکز جمع‌آوری پسماند خشک، پایگاه‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی سازمان است که متصدیان فعال در این حوزه به عنوان سفیران آموزشی سازمان در آن ایفای نقش می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامرضا ساکتی در مراسم تقدیر از متصدیان نمونه ایستگاه‌های بازیافت سطح شهر اصفهان، اظهار کرد: با هدف افزایش سطح کیفیت خدمات ایستگاه‌های بازیافت و افزایش رضایت شغلی در این طرح متصدیان ۶۹ ایستگاه بازیافت شهر از نظر ناظران سازمان و شهروندان در ۱۲ آیتم شاخص به صورت جداگانه مورد ارزیابی قرار گرفتند که در نهایت شش متصدی به عنوان نمونه انتخاب شدند.

وی ضمن قدردانی از تمام متصدیان ایستگاه‌های بازیافت، ادامه داد: کار متصدیان ایستگاه‌های بازیافت و فعالان این حوزه با توجه به خدماتی که برای شهر انجام می‌دهند و رضایت مردمی که اقدام آن‌هابه همراه دارد، شایسته تقدیر هستند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با بیان اینکه ایستگاه‌های بازیافت فقط محل تحویل پسماند خشک نیست، گفت: ایستگاه‌های بازیافت علاوه بر مرکز جمع‌آوری پسماند خشک، پایگاه‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی سازمان است که متصدیان فعال در این حوزه ارتباط تنگاتنگی با مردم دارند و به عنوان سفیران آموزشی سازمان در آن ایفای نقش می‌کنند.

وی ادامه داد: ارتباط نزدیک و مناسب با شهروندان و تأثیرگذاری بانوانی که می‌توانند در این حوزه با مردم ارتباط داشته باشند، نمایان‌گر اقدامات و فعالیت‌های مثبت و مؤثر سازمان در حوزه مدیریت پسماند است و انگیزه شهروندان در همکاری با سازمان را افزایش می‌دهد.

ساکتی با اشاره به بعضی از مشکلاتی که متصدیان در ایستگاه‌های بازیافت با آن روبه‌رو هستند، اظهار کرد: در سال جدید بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، جانمایی و احداث ایستگاه‌های بازیافت در سطح شهر با طراحی جدید و ظاهری متفاوت انجام خواهد شد که از نظرات و پیشنهادات متصدیان در این زمینه استفاده خواهد شد.

کد خبر 566985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.