بنزما مالک جدید چلسی شد!

روزنامه‌های ورزشی جهان امروز _چهارشنبه هجدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۱ مطابق با هفتم آوریل ۲۰۲۲_ منتشر شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، عناوین منتخب روزنامه‌های ورزشی جهان را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی جهان ایمنا بخوانید:

روزنامه لا گاتزتا دلو اسپورت با تیتر "یک دوست برای ولاهوویچ" نوشت: جاکومو راسپادوری از ساسولو به یوونتوس خواهد آمد تا یک دوست و زوج برای دوشان ولاهوویچ پیدا شود.

بنزما مالک جدید چلسی شد!

روزنامه کوریره دلو اسپورت با تیتر "لیگ برتر یا میلان؛ انتخاب دیبالا" نوشت: پائولو دیبالا چند پیشنهاد انگلیسی هم دریافت کرده است. به زودی ستاره آرژانتینی یوونتوس تصمیم قطعی‌اش درباره فصل بعد را خواهد گرفت.

بنزما مالک جدید چلسی شد!

روزنامه دیلی استار با تیتر "تن هاگ در سبد" نوشت: اریک تن‌هاخ با باشگاه منچستریونایتد به توافق رسید. انتظار می‌رود به زودی او رسماً به‌عنوان سرمربی جدید منچستریونایتد معرفی شود.

بنزما مالک جدید چلسی شد!

روزنامه دیلی اکسپرس با تیتر "اریکِ قرمز" نوشت: توافق انجام شد و اریک تن‌هاخ هم تأیید کرده که راهی انگلیس خواهد شد. باشگاه منچستریونایتد به دنبال آپارتمان برای سرمربی جدید است.

بنزما مالک جدید چلسی شد!

روزنامه آ اس با تیتر "پادشاه اروپا" نوشت: کریم بنزما باز هم هت‌تریک کرد. رئال‌مادرید به لطف درخشش کریم در لندن، چلسی را شکست داد و حالا در آستانه حضور در نیمه‌نهایی است.

بنزما مالک جدید چلسی شد!

روزنامه موندو دپورتیوو با تیتر "این مسیر را ادامه دهید" نوشت: در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا، بارسلونا به مصاف فرانکفورت خواهد رفت. روزهای خوب ژاوی ادامه پیدا خواهد کرد.

بنزما مالک جدید چلسی شد!

روزنامه مارکا با تیتر "بن بزرگ" نوشت: کریم بنزما باز هم ارزش‌های خودش را ثابت کرد. ستاره باتجربه فرانسوی برای دومین بازی متوالی هت‌تریک کرد و این مرتبه زهرش را به چلسی ریخت.

بنزما مالک جدید چلسی شد!

کد خبر 566621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.