ویدئوی فاش شده از پهپاد DJI مینی ۳ پرو ویژگی‌های آن را نشان می‌دهد

ویدئوی فاش شده از پهپاد DJI مینی سه پرو طراحی جدید و دیگر مشخصات این محصول را نشان می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد که شرکت DJI قصد دارد پهپادهای سری مینی سه که جایگزین سری مینی دو خواهد بود را رونمایی کند؛ به‌تازگی نیز ویدئویی از این محصول در دسترس قرار گرفته است که بعضی از مشخصات آن را به نمایش می‌گذارد.

ویدئو فاش شده از پهپاد مینی سه پرو DJI نشان می‌دهد که این محصول از شاسی بازطراحی شده بهره می‌برد. با وجود اینکه باتری این پهپاد نسبت به مینی دو بزرگ‌تر است، اما وزن آن همچنان ۲۴۹ گرم باقی مانده است. باتری پهپاد مینی سه پرو ۲۴۵۳ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود؛ در حالی که مینی ۲ از باتری ۲۲۵۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. همچنین، پهپاد مینی سه پرو به حسگرهای جدید برای پیشگیری از برخورد با موانع مجهز شده، این حسگرها در کنار دوربین آن تعبیه شده است.

به نظر می‌رسد که پهپاد مینی سه پرو از لرزش‌گیر سه محوره و دوربینی با مگاپیکسل بالا بهره خواهد برد، دیافراگم این دوربین f/1.7 و فاصله کانونی آن معادل ۲۴ میلی‌متر خواهد بود. هنوز مشخص نشده است که این پهپاد با چه قیمتی عرضه خواهد شد. شایعاتی در زمینه معرفی مینی سه استاندارد در کنار مینی سه پرو منتشر شده است، اما در حال حاضر جزئیاتی در مورد این مدل در دسترس قرار نگرفته است.

کد خبر 566582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.