قابلیت ویرایش به توئیتر اضافه خواهد شد

توئیتر به صورت رسمی اعلام کرده است که به‌زودی از قابلیت ویرایش توئیت، پشتیبانی خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کاربران توئیتر در چندین سال فعالیت این شبکه اجتماعی، بارها خواستار اضافه شدن گزینه ویرایش توئیت بوده‌اند. توئیتر نیز اخیراً به صورت رسمی اعلام کرد که از قابلیت ویرایش توئیت پشتیبانی خواهد کرد، در این صورت کاربران می‌توانند پس از انتشار توئیت، محتوای آن را ویرایش کنند.

توئیتر اعلام کرده است که در ماه‌های آینده، قابلیت ویرایش توئیت را به صورت آزمایشی برای مشترکین سرویس توئیتر بلو (Twitter Blue) در دسترس قرار می‌دهد. از آنجا که گزینه ویرایش، پردرخواست‌ترین قابلیت برای شبکه اجتماعی در چند سال اخیر محسوب می‌شود، توئیتر از سال گذشته در تلاش بوده است قابلیت ویرایش را به شیوه‌ای امن طراحی کند.

مدیرعامل پیشین توئیتر، «جک دورسی» بارها نشان داده بود که تمایلی به اضافه کردن گزینه ویرایش به این شبکه اجتماعی ندارد؛ او در سال ۲۰۱۸ در مصاحبه‌ای اعلام کرد که نگران است قابلیت ویرایش باعث شود کاربران پس از وایرال شدن توئیت، مفهوم آن را تغییر دهند. جک دورسی، سال گذشته از سمت مدیرعاملی توئیتر کناره‌گیری کرد؛ سپس مدیر عامل جدید تغییرات محسوسی را در توئیتر ایجاد کرد.

توئیتر هم‌اکنون نیز قابلیت Undo را ارائه می‌دهد که به نوعی در نقش جایگزین قابلیت ویرایش عمل می‌کند، البته فقط کاربران سرویس اشتراکی توئیتر بلو به این ویژگی دسترس دارند. همچنین «ایلان ماسک» پس از تصاحب ۹.۲ درصد از سهام توئیتر، نظرسنجی در زمینه اضافه کردن قابلیت ویرایش توئیت برگزار کرد و ۷۳.۴ درصد از شرکت‌کنندگان اعلام کردند که موافق این قابلیت هستند.

کد خبر 566580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.