اجرای پویش همگانی «مدیر شو» در ساختمان‌های بلندمرتبه اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از آغاز اجرای پویش «مدیر شو» در ساختمان‌های بلندمرتبه این کلان‌شهر خبر داد.

غلامرضا ساکتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن سال جدید اقدامات فرهنگی و آموزشی گسترده‌ای جهت اطلاع‌رسانی به شهروندان انجام گرفت که یکی از این اقدامات آغاز اجرای طرح پویش مدیر شو در ساختمان‌های بلندمرتبه شهر اصفهان جهت مدیریت اصولی و تفکیک پسماند در این مراکز بود.

وی با اشاره به جزئیات این طرح، افزود: تعداد ۵۰۰ عدد پوستر با عنوان «مدیر شو» توسط کارشناسان آموزش شهروندی و ناظرین معاونت اجرایی در بین ساختمان‌های بلندمرتبه سطح مناطق پانزده‌گانه همراه با آموزش به سرایداران و نمایندگان هیئت‌مدیره ساختمان‌ها توزیع و در تابلوی اعلانات ساختمان‌ها جهت بهره‌برداری همه ساکنان نصب شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان در خصوص محتواهای طرح «مدیر شو» تصریح کرد: مجموعه مدیر شو در راستای مدیریت اصولی تفکیک پسماند از مبدا تهیه شده است که شهروندان با مطالعه این مجموعه ضمن آشنایی با انواع پسماند و راهکارهای اجتناب و کاهش، در خصوص نحوه مدیریت صحیح آن نیز اطلاعات لازم را کسب خواهند کرد.

وی با بیان اینکه سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان بر توسعه فرهنگِ تفکیک از مبدأ تأکید دارد، خاطرنشان کرد: طرح پویش مدیر شو در قالب پنج مجموعه آموزشی تهیه شده است که گروه‌های هدف مورد نظر ساختمان‌های بلندمرتبه، فروشگاه‌های میوه و تره‌بار، ادارات بانک‌ها و مدارس، هتل‌ها و رستوران‌ها و در نهایت آرایشگاه‌ها و مراکز تولیدکننده پسماند ویژه خانگی هستند که قرار است مجموعه محتواهای تولیدی به صورت ادواری بین مراکز هدف توزیع شود.

اجرای پویش همگانی «مدیرشو» در ساختمان‌های بلندمرتبه اصفهان

کد خبر 566494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.