تصاویر واقعی هدفون بی‌سیم وان‌پلاس Nord Buds منتشر شد

به نظر می‌رسد که تصاویر واقعی هدفون بی‌سیم وان‌پلاس Nord Buds با رندرهای چند ماه پیش، مطابقت دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت وان‌پلاس قصد دارد هدفون بی‌سیم مقرون‌به‌صرفه خود را با نام تجاری Nord وارد بازار کند. چند ماه گذشته رندرهایی از این پوشیدنی منتشر شد و اکنون نیز تاییدیه گواهینامه FCC را دریافت کرده است. اخیراً تصاویر واقعی این هدفون بی‌سیم منتشر شده است که جزئیات طراحی آن را به نمایش می‌گذارد.

سر گوشی‌های هدفون بی‌سیم وان‌پلاس Nord Buds یک بخش لمسی دایره‌ای کوچک و دنباله آن کوتاه، پهن و صاف خواهد بود. این محصول یک باتری با ظرفیت ۴۸۰ میلی‌آمپر ساعتی در کیس خود دارد، در حالی که هر گوشی از باتری ۴۱ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد. همچنین به نظر می‌رسد که یک کابل USBC به USB-A برای شارژ محصول در نظر گرفته شده است.

گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که نام این هدفون و نسخه مشکی آن تأیید شده است؛ اما انتظار می‌رود که حداقل یک نسخه دیگر با رنگ سفید عرضه شود. شماره مدل کیس E505A و دو گوشی E505AR و E505AL است، این هدفون بی‌سیم وان‌پلاس گواهی BIS در هند را دریافت کرده است؛ بنابراین احتمالاً در هند نیز عرضه خواهد شد. هنوز قیمت هدفون بی‌سیم وان‌پلاس Nord Buds مشخص نشده، اما به نظر می‌رسد که قیمت آن از هدفون Buds Z2 کمتر باشد؛ محصول ذکر شده با قیمت ۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار گرفته است.

کد خبر 566362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.