استقلال صفر _ پیکان صفر/ حسینی استقلال را از شکست نجات داد

تیم فوتبال استقلال و پیکان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که بازی با تساوی بدون گل تمام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز سه شنبه _شانزدهم فروردین ماه_ تیم فوتبال استقلال و پیکان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که بازی در نیمه دوم با تساوی بدون گل تمام شد.

دیدار تیم‌های استقلال و پیکان

ورزشگاه: آزادی

داوران: سید رضا مهدوی- امیررضا آشور ماهانی- احد سلطانی- مرتضی منصوریان

ناظر: رضا سخندان

ترکیب تیم فوتبال استقلال: سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، صالح حردانی، جعفر سلمانی، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور، عزیزبک آمانوف (سبحان خاقانی_دقیقه ۶۸)، امیرحسین حسین‌زاده (امیر علی صادقی_دقیقه ۶۸)، کوین یامگا (ارسلان مطهری _دقیقه ۷۴) و رودی ژستد (روزبه چشمی_دقیقه ۴۶)

سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب تیم فوتبال پیکان: محمد ناصری، امیر حسین رنگرز جدی، میلاد بدرقه، بهروز نوروزی فرد، محمدعلی فرامرزی، اسماعیل بابایی، غلامرضا ثابت ایمانی، علی رمضانی، محمد قاسمی نژاد، مجتبی حقدوست، ابراهیم صالحی

سرمربی: حسینی

کارت زرد:

پیکان: بهروز نوروزی فرد (دقیقه ۵۲)

کارت قرمز:

استقلال: سیلوا (دقیقه ۴۱)

گل‌ها:

شرح بازی: هر چهار بازیکن خارجی مجیدی در زمین هستند، تا دقیقه ۱۰ استقلالی توپ و میدان را در اختیار دارند. بازیکنان پیکان در حملات خطرناک ظاهر می‌شوند. حسینی نسبت به داوری معترض است که کارت زرد هم دریافت می‌کند. تا دقیقه ۳۰ بازی بدون گل پیش می‌رود. بازیکن پیکان می‌رفت که روی یک ضد حمله با حسینی تک به تک شود، سیلوا با دست این بازیکن را متوقف کرد و داور کارت قرمز را به سیلوا نشان داد و استقلال باید ادامه بازی را ۱۰ نفره دنبال کند. داور سه دقیقه وقت اضافه اعلام کرد و درنهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم: استقلال با یک بازیکن کمتر، عملکرد بهتری نسبت به پیکان دارد. پیکانی‌ها از دقیقه ۵۶ حملات خطرناکی انجام می‌دهند. بازی تا دقیقه ۶۵ بدون گل پیش می‌رود. حسینی عملکرد خوبی در این دیدار به نمایش گذاشته است. داور چهار دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت و در نهایت بازی با تساوی بدون گل تمام شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۲: ثابت ایمانی از پشت محوطه جریمه شوتی محکم به سمت دروازه استقلال زد که حسینی با یک دست توپ را به بیرون فرستاد.

دقیقه ۱۸: پیکانی‌ها حمله‌ای روی دروازه استقلال انجام دادند که با دفع ناقص مدافعین این تیم همراه شد، در ادامه شوت بازیکن پیکان را حسینی برگشت داد و توپ برگشتی توسط دیگر بازیکن پیکان به شکل خطرناکی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۳۲: بازیکن استقلال در محوطه جریمه پیکان توپ را روی پای راست خود آورد و شوت خوبی به سمت دروازه تیم حریف زد که محمد ناصری توپ را به بیرون زد.

دقیقه ۵۱: ضربه بازیکن استقلال را ناصری روی خط دروازه گرفت.

دقیقه ۵۸: عارف غلامی جا ماند و بازیکن پیکان با حسینی تک به تک شد، اما ضربه این بازیکن به شکل عجیبی به بیرون رفت.

دقیقه ۶۸: ضربه بازیکن استقلال با اختلاف کم از کنار دروازه ناصری به بیرون رفت.

دقیقه ۷۳: پاس در عمق بازیکن پیکان در محوطه جریمه استقلال به محمد جواد آزاده رسید که این بازیکن حسینی را جای گذاشت و ضربه او با برخورد به تیر دروازه استقلال به گل تبدیل نشد.

دقیقه ۸۷: حسینی با پای خود اجازه نداد دروازه استقلال باز شود.

شرح گل:

نکات بازی:

* هواداران استقلال در ورزشگاه حضور دارند.

* اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال این دیدار را از نزدیک تماشامی کند.

کد خبر 566289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.