۱۴۰ بقعه اصفهان میزبان کرسی‌های تلاوت قرآن کریم

رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به برگزاری کرسی تلاوت اذان‌گاهی به صورت زنده در همه این امامزادگان، گفت: ۱۴۰ بقعه استان اصفهان میزبان کرسی‌های تلاوت قرآن کریم در ماه مبارک رمضان است.

حمید بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نوروز امسال در ۱۵۰ بقعه برگزارکننده طرح آرامش بهاری به ویژه در لحظه تحویل سال، کرسی‌های تلاوت قرآن، اذان و تواشیح برپا شد و در طول تعطیلات نوروزی نیز فعال بود.

وی از برنامه‌ریزی در پنج محور برای ماه رمضان خبر داد و افزود: محفل انس با قرآن کریم در ۴۰ بقعه استان اصفهان و در ۴۰ بقعه دیگر کرسی تلاوت و تفسیر قرآن از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ماه مبارک رمضان است.

رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به برگزاری کرسی تلاوت اذان‌گاهی به صورت زنده در همه این امامزادگان، گفت: برگزاری مسابقات قرآنی و محافل اجتماعی قرآنی در امامزادگان استان اصفهان و جزءخوانی قرآن در ۶۰ امامزاده استان نیز از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده است.

وی از برنامه ویژه امسال برای تلاوت قرآن در امامزاده ابراهیم نرمی خبر داد و خاطرنشان کرد: این برنامه به صورت زنده هر روز از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۱۹:۳۰ از شبکه مرکز اصفهان و آموزش پخش می‌شود.

بخشی درباره استفاده از قاریان در این محافل افزود: در محافل قرآنی از برترین‌های استانی و شهرستانی برای قرائت قرآن استفاده می‌شود، در برنامه ویژه امامزاده نرمی نیز از قاریان استانی و ملی دعوت به عمل آمده است.

کد خبر 566140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.