۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
گوشی Moto G52 چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Moto G52 از تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ و نمایشگر 6.55 اینچی OLED بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی هوشمند Moto G52 اوایل ماه جاری به صورت رسمی عرضه شد؛ اخیراً نیز اطلاعاتی درباره ویژگی‌های آن به اشتراک گذاشته شده است. این گوشی به اسنپدراگون ۶۸۰ مجهز خواهد بود که ضعیف‌تر از پردازنده اسنپدراگون ۴۸۰ پلاس به کار رفته در G51 5G است، این تراشه با چهار یا شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه می‌شود و از ابتدا با اندروید ۱۲ اجرا خواهد شد.

به نظر می‌رسد که گوشی Moto G52 از صفحه‌نمایش ۶.۵۵ اینچی P-OLED با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی بهره خواهد برد. یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی ذکر شده تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین تشخیص‌عمق دو مگاپیکسلی می‌شود. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز در حفره درون صفحه‌نمایش این محصول قرار گرفته است.

انرژی مورد نیاز گوشی Moto G52 با استفاده از یک باتری پنج هزار میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود. این محصول گواهی IP52 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر پاشش آب و گردوغبار مقاوم است. از دیگر ویژگی‌های گوشی ذکر شده می‌توان به بلندگوهای استریو آن اشاره کرد. قیمت گوشی Moto G51 5G و Moto G41 به ترتیب تقریباً ۲۳۰ و ۲۵۰ یورو است، بنابراین انتظار می‌رود که قیمت Moto G52 نیز در همان بازه قیمت باشد.

کد خبر 566125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.