شهردار گز استعفا داد
استعفا

رئیس شورای اسلامی شهر گز با اعلام اینکه شهردار گز استعفا داد، گفت: با رأی اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر "علی براتی" سرپرست شهرداری گز شد.

رحیم علی‌عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از استعفای شهردار گز خبر داد و اظهار کرد: به دنبال استعفای "مهدی غلامی" شهردار گز برخوار و اعلام همکاری نکردن وی با شورای اسلامی شهر، در جلسه شورای اسلامی شهر در تاریخ پانزدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۱ با استعفای وی موافقت شد و سپس با رأی اکثریت اعضای شورا "علی براتی" سرپرست شهرداری شد.

وی گفت: بر اساس ماده ۸۳ قانون شورای اسلامی شهر، شهردار موظف است به سوال اعضای شورای اسلامی شهر پاسخ دهد و این در حالی بود که رئیس و نایب رئیس شورای اسلامی شهر گز، در جلسه استیضاح سوالاتی را از "مهدی غلامی" پیرامون موضوعات مختلف از جمله مدیریت سازمانی و حمل‌ونقل مطرح کردند، اما وی جواب قانع‌کننده‌ای در پاسخ به سوالات اعضای شورای اسلامی شهر نداشت و استعفای کتبی خود را به شورای اسلامی شهر گز تقدیم کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر گز تصریح کرد: "مهدی غلامی" از مردادماه ۱۴۰۰ در دوره ششم شورای اسلامی با رأی اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان شهردار گز منصوب شده بود.

کد خبر 566079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.