دانلود سریال خاتون قسمت 23 بیست و سوم و آخر (دانلود قسمت 23 خاتون قسمت اخر) با لینک مستقیم

دانلود سریال خاتون قسمت 23 بیست و سوم و آخر، دانلود قسمت 23 سریال خاتون، دانلود قسمت آخر سریال خاتون، دانلود قسمت بیست و سوم خاتون، برای دانلود قسمت 23 خاتون در ادامه مطلب امکان پذیر میباشد.

به گزارش ایمنا سریال خاتون به کارگردانی تینا پاکروان اولین سریال اون در شبکه نمایش خانگی میباشد که روایت داستانی تاریخی از خانواده‌ای است که از اول شهریور ۱۳۲۰ آغاز شده و در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می‌شود.

برای دانلود قسمت 23 (اخر) سریال خاتون به لینک زیر مراجعه کنید:

دانلود قسمت 23 سریال خاتون

درباره سریال خاتون

اولین سریال تینا پاکروان است و داستان خانواده‌ای را در بستر تاریخ روایت می‌کند. داستانی که از ابتدای شهریور سال ۱۳۲۰ و در دوران جنگ جهانی دوم و اشغال ایران توسط متفقین آغاز می‌شود و سرنوشت تحولات یک خانواده و یک سرزمین را به تصویر می‌کشد. تاریخ ایران با همه فراز و فرودهایش در زندگی همه ما جریان دارد و خاتون داستان زنی از زنان این سرزمین است که روزی روزگاری در ایران برای زندگی جنگیده‌اند. سریال پرستاره‌ای با بازی بازیگرانی هم‌چون نگار جواهریان، اشکان خطیبی، شبنم مقدمی، مهران مدیری، بابک حمیدیان، پژمان بازغی و ستاره پسیانی در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

بازیگران سریال خاتون

نگار جواهریان، اشکان خطیبی، شبنم مقدمی، قربان نجفی، مزدک میرعابدینی، مهران غفوریان، مهران مدیری ، مهتاب ثروتی ، مهدی قربانی ، عاطفه رضوی ، پیام دهکردی ، آیدا ماهیانی

بازیگران نیم فصل دوم:

رویا نونهالی، بیژن امکانیان، محمدرضا شریفی نیا ، ستاره اسکندری، بانیپال شومن، پیام دهکردی و پانته آ پناهی ها

داستان سریال خاتون

خاتون روایت داستانی تاریخی از خانواده‌ای است که از اول شهریور ۱۳۲۰ آغاز شده و در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می‌شود

یکی از مشکلاتی که متاسفانه با ورود به برخی از سایت‎‌های دانلود فیلم و سریال با آن روبرو می‌شویم عدم به روزرسانی فیلم‌‎ها و عدم ارائه جدیدترین محصولات تولید شده می‌‎باشد. از همین‌رو بهتر است از میان وبسایت‎‌های متفاوت گزینه‎‌ای را که برای نگاه مخاطب ارزش بیشتری قائل شده و همواره در به روزرسانی فیلم و سریال‌‎های خود می‌کوشد را انتخاب نمایید تا در دفعات بعدی به سراغ همان وبسایت رفته و وقت خود را در جست و جوی بین وبسایت‎‌های مختلف هدر ندهید.

با انتخاب یک وبسایت خوب می‌توان به راحتی به لینک دانلود فیلم دسترسی پیدا نموده و به جای باز کردن tab‎‌های متعدد و متفاوت بی‌محتوا که فاقد لینک هستند، تنها با باز نمودن یک یا دو تب خیلی سریع لینک مدنظر خود را پیدا نموده و فیلم ایرانی یا خارجی مورد علاقه‎‌ی خود را با کیفیت دلخواه تماشا نمایید.

در صورت تمایل به دانلود فیلم به شیوه‌‎ی سریع و راحت از یک سایت معتبر می‌توانید به آدرس https://filmino.meارائه دهنده‌‎ی انواع فیلم ایرانی و خارجی در تنوع بسیار بالا مراجعه نمایید. این وبسایت با ایجاد دسته بندی‌‎های مشخص منجر به سهولت دسترسی به کلیه‌‎ی فیلم‎‌ها شده و با ارائه اطلاعاتی در خصوص مشخصات هر فیلم و سریال امکان انتخاب صحیح یک فیلم را ایجاد می‌کند.

کد خبر 566069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.