آغاز «جشنواره دل روشنی » با دعوت از مردم

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از آغاز جشنواره «دل روشنی» کاشان با دعوت مردم خبر داد.

محمدحسین واحدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هم‌زمان با آغاز ماه میهمانی خدا و به منظور القای بیشتر روح معنوی به شهر، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در برنامه زنده ویژه ماه مبارک رمضان تحت عنوان "دعوت" با اجرای تواشیح، ابتهال‌خوانی و قرائت قرآن توسط فعالین فرهنگی و قرآنی، جشنواره «دل روشنی» را شروع کرد.

رئیس سازمان با اعلام این خبر گفت: در این رویداد که به اهتمام فرهنگسرای علامه فیض کاشانی در میدان کمال‌الملک، از سوی فرهنگسرای مهر در چهارراه آیت الله کاشانی و با تلاش فرهنگسرای المهدی در میدان راوند برگزار شد، فعالان قرآنی به اجرای برنامه پرداختند.

واحدیان، زمینه‌سازی برای تدبر و انس بیشتر مردم و آشنایی با قرآن و معارف اهل‌بیت (ع) را از مهم‌ترین اهداف تدارک برنامه مناسبتی در ماه مهمانی خدا برشمرد تا فرصت انس و الفت با قرآن کریم بیش از گذشته برای شهروندان فراهم شود.

به گزارش ایمنا، هم‌زمان با ماه مبارک رمضان، برنامه‌های متنوعی در قالب "جشنواره دل روشنی" در پارک‌ها، مساجد، فرهنگسراها و خانه‌های فرهنگ تحت نظارت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برگزار می‌شود.

کد خبر 565979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.