رونمایی گروه لیله‌القدر از آهنگ فارسی عربی «یا خالق الاکوان»

گروه هم‌خوانی «لیله القدر» تک‌آهنگ «یا خالِقَ الاَکوان» را با حال و هوایی معنوی هم‌زمان با ماه مبارک رمضان عرضه و رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گروه هم‌خوانی «لیله القدر» تک‌آهنگ «یا خالِقَ الاَکوان» را با حال و هوایی معنوی هم‌زمان با ماه مبارک رمضان عرضه و رونمایی کرد. در این اثر دلنشین موسیقایی، صالح دریایی‌فرد، ترانه‌سرای بخش فارسی، انورالمشیری ترانه‌سرای بخش عربی، وحید اختری آهنگساز، صابر دریایی‌فرد میکس و مستر، صالح، صادق و صابر دریایی فرد، محمد خرمی، حمیدرضا حدادی، مهدی مسافرچی، محمد خرمی‌فرد، ابوذر مرزوقی و وحید اختری به عنوان خواننده، گروه را تشکیل می‌دهند و در مدح خداوند متعال می‌خوانند و می‌نوازند.

در شرح و توضیح این اثر آمده است:

"گروه موسیقی الهی لیله‌القدر در این بهار قرآن تصمیم به ساخت و تنظیم قطعه‌ای جدید به دو زبان فارسی و عربی کرد که به لطف الهی هدیه‌ای رمضانی به دوستداران قطعات الهی و مذهبی شد. اینک در این طلیعه و تلاقی زیبا، این گروه اثری زیبا با عنوان آغوش تو پیشکش دل‌های عاشق شما مخاطبان در این ماه غفران و رحمت کرده است. در این اثر تلاش شده است تا در روزهای گران‌قدر ماه مبارک رمضان مخاطب اثر، شنونده اثری آرامش‌بخش در حال و هوای ماه مهمانی خدا باشد."

گروه هم‌خوانی «لیله‌القدر» در ابتدا به‌عنوان یک مجموعه فعال در حوزه تواشیح مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و علاوه‌بر اجرای چند زبانه آثار خود، سبک جدیدی از هم‌خوانی آثار مذهبی را شکل داده و با به کار گرفتن موسیقی تلاش کردند که فضای متفاوتی از اجراهای این چنینی را ارائه دهند.

پیش از این و هم‌زمان با شب عید نوروز و سال نو، قطعه عیدانه با عنوان «تازه شد دنیا با ما» توسط همین گروه اجرا شده بود.

کد خبر 565684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.