هرس درختان دارای تداخل‌ با شبکه برق در قم

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: با توجه به خطرات ناشی از تداخل درختان با شبکه برق، هرس این درختان به صورت مستمر توسط واحدهای فضای سبز انجام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیام جوادیان با اشاره به هرس درختانی که با شبکه برق در سطح شهر قم تداخل دارند، اظهار کرد: در حال حاضر چند نوع هرس در این حوزه داریم که مربوط به هرس درختان زیر شبکه فشار ضعیف، متوسط و قوی است.

وی با بیان اینکه شبکه فشار ضعیف معمولاً مربوط به تداخل درختان اکالیپتوس با برق است، ادامه داد: با هماهنگی شرکت توزیع نیروی برق اقدام به هرس درختان شده است و نیم‌متر زیر این شبکه از تداخل کاسته می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در خصوص شبکه فشارقوی، تصریح کرد: در این حوزه نیز با توجه به حساسیت مسئله نیروهای شرکت برق با هماهنگی مناطق و کسب مجوزهای لازم و با نظارت واحدهای فضای سبز شهرداری‌های مناطق هرس را انجام می‌دهند و جمع‌آوری شاخه‌ها توسط شهرداری انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه برای شبکه فشار متوسط نیز تاج درختان باید یک‌ونیم تا دو متر زیر شبکه باشد، اضافه کرد: در این راستا اقدامات لازم توسط واحدهای فضای سبز مناطق انجام می‌شود.

کد خبر 565673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.