۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
قابلیت جدید اینستاگرام چیست؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که به‌روزرسانی جدید اینستاگرام، اشتراک‌گذاری پست‌ها و پاسخ دادن به پیام‌ها را آسان‌تر خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، یکی از تغییراتی که در دایرکت مسیج اینستاگرام ایجاد شده، توانایی پاسخ دادن به پیام‌های جدید هنگام مرور صفحه اصلی برنامه است. در این صورت، هنگام مرور صفحه اصلی، بدون نیاز به پیمایش صفحه دایرکت مسیج، پیام مربوطه در قسمت بالای صفحه اصلی نشان داده می‌شود و کاربران از این طریق می‌توانند پاسخ سریعی به پیام ارسال شده بدهند.

علاوه بر این، هنگامی که قصد دارید پستی را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید، فقط با فشار دادن و نگه داشتن گزینه «ارسال» می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن، این کار را انجام دهید. با این کار، چند نفر از صمیمی‌ترین دوستان‌تان به نمایش گذاشته می‌شود تا بتوانید به سرعت پست را بدون وقفه با آن‌ها به اشتراک بگذارید. همچنین زمانی که وارد صفحه دایرکت مسیج می‌شوید، ردیفی در بالای صفحه نمایان می‌شود و به نشان می‌دهد که کدام یک از مخاطبان آنلاین و برای چت کردن در دسترس است.

متا در حال توسعه ویژگی جدید اینستاگرام است که به تازگی در مسنجر منتشر شده است. ویژگی پیام‌های بی‌صدای جدید، این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که بدون ارسال هیچ اعلانی به دوستان خود پیام دهید. همچنین، اینستاگرام امکان ارسال نظرسنجی در پیام‌های گروهی را معرفی کرده است. افزون بر این، کاربران می‌توانند در آینده نزدیک با توجه به ادغام بعضی از بهترین سرویس‌های پخش موسیقی مانند اپل موزیک، اسپاتیفای و آمازون موزیک، پیش‌نمایش آهنگ‌های مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارند. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد حداکثر ۳۰ ثانیه از یک آهنگ را به صورت مستقیم در قسمت چت پخش کنند. ویژگی‌های جدید اینستاگرام هم اکنون در کشورهای منتخب در دسترس است، به زودی نیز در سطح جهانی برای کاربران منتشر خواهد شد.

کد خبر 565620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.