ثبت رکورد جهانی چرخش توپ بسکتبال روی مسواک در برنامه عصرگاهی ناژوان

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: در جشنواره مهیج نوروزی ناژوان رکورد جهانی چرخش توپ بسکتبال روی مسواک توسط آقای بهبودی ثبت شد.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به حضور برخی هنرمندان ملی و گروه‌های مطرح کشور در جشن‌های عصرگاهی ناژوان اظهار کرد: رکورد قبلی آقای علی بهبودی فر در برنامه عصر جدید یک دقیقه و ۲۸ ثانیه بود که زمان آن در جشن ناژوان به یک دقیقه و سی ثانیه افزایش پیدا کرد.

وی افزود: رکورد جهانی قبلی چرخش توپ روی مسواک در دست یک ورزشکار هندی بوده است که مدت آن ۵۳ ثانیه ثبت شده بود.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: در مجموعه جشن‌های مهیج نوروزی که با استقبال پرشور شهروندان و گردشگران رو به گردید گروه‌های مختلفی به اجرای برنامه اعم از موسیقی سنتی، نمایش‌های طنز، هنرهای رزمی و آکروبات و استندآپ کمدی پرداختند.

وی ادامه داد: این مجموعه جشن‌ها از ساعت ۱۶:۳۰ بعد از ظهر لغایت ۱۹:۳۰ از دوم تا نهم فرودین ماه ۱۴۰۱ در محل جدید میدان گردهمایی ناژوان واقع در پارکینگ شماره یک خیابان الفت برگزار شد.

قائلی خاطرنشان کرد: از افتخارات مدیریت طرح ناژوان در نوروز ۱۴۰۱ این بود که برخی خدمات قابل ارائه به دور از تشریفات و قبل از برگزاری افتتاحیه رسمی در اختیار شهروندان قرار گرفت که نمونه آن میدان گردهمایی و جشن‌های ناژوان با اجرای برنامه‌های نوروزی بوده است.

کد خبر 565524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.