افزایش دما تا پایان هفته ادامه دارد/استقرار جوی پایدار تا اواخر هفته

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزایش دما را پدیده غالب این هفته دانست و گفت: در روزهای اخیر دمای هوا یک تا دو درجه بالاتر از نرمال بوده است.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتاً پایدار تا اواخر هفته بر روی استان است و در این مدت آسمان در اکثر مناطق صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی از افزایش یک تا دو درجه‌ای دمای هوا در اکثر مناطق استان خبر داد و افزود: در نیمه شمالی استان، شرایط افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در ساعت‌های بعدازظهر انتظار می‌رود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین ساعت‌های ۲۴ ساعت آینده به ۲۸ درجه بالای صفر می‌رسد، خاطرنشان کرد: کمینه دمای صبح فردا به ۱۰ درجه بالای صفر خواهد بود همچنین گرم‌ترین نقطه استان خور وبیابانک با دمای ۳۱ درجه بالای صفر و خنک‌ترین شهرستان نیز بویین و میاندشت با یک درجه بالای صفر است.

وی پایداری جوی را تا روزهای آینده ادامه‌دار دانست و گفت: خبری از بارندگی نیست اما در روزهای اخیر دما یکی دو درجه بالاتر از نرمال رفته و به طور کلی پدیده این هفته افزایش دماست که یکباره نسبت به هفته قبل دما افزایشی است و این روند تا آخر هفته ادامه دارد.

کد خبر 565473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.