موتورولا چهار گوشی دیگر از سری Edge معرفی خواهد کرد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که موتورلا قصد دارد در سال جاری چهار گوشی دیگر از سری Edge معرفی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت موتورولا گوشی‌های بالارده خود را با نام Edge وارد بازار کرده است، تاکنون چندین سری از این محصول شامل Edge 30 Pro در دسترس قرار گرفته‌اند. به زودی نیز محصولی با نام Motorola Edge 30 Ultra وارد بازار جهانی خواهد شد، به نظر می‌رسد که موتورولا سه مدل دیگر از سری Edge نیز به زودی معرفی خواهد کرد.

گوشی پرچم‌دار Edge 30 Ultra دارای دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی با حسگر احتمالی ISOCELL HP1 سامسونگ خواهد بود، این دوربین به فناوری لرزش‌گیر اپتیکال مجهز خواهد بود. گوشی ذکر شده در کنار دوربین اصلی، از دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با بزرگ‌نمایی دو برابری و دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

شایعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی موتورولا Edge 30 Ultra از تراشه اسنپدراگون هشت نسل یک ساخت TSMC قدرت خواهد گرفت و با هشت یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 3.1 همراه خواهد بود. این محصول به صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی P-OLED با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۲۵ وات پشتیبانی خواهد کرد.

گوشی دیگر موتورولا Edge 30 با نام رمز Dubai به تراشه اسنپدراگون 778G Plus مجهز خواهد شد و از نمایشگر ۶.۵۵ اینچی FHD+ با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و پنل P-OLED به همراه باتری ۴۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی، دوربین اصلی فوق عریض ۵۰ مگاپیکسل، عمق‌سنج دو مگاپیکسل و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

پس از آن؛ گوشی هوشمند دیگری با نام رمز Dubai+ و نام تجاری نامشخص وارد بازار می‌شود. این محصول از تراشه معرفی نشده دایمنسیتی MT6879 مدیاتک با دو هسته ۲.۶ گیگاهرتزی Cortex-A78 و شش هسته ۲.۰ گیگاهرتزی Cortex-A55 در کنار گرافیک Mali-G79 قدرت می‌گیرد. مدل چهارم نیز با نام رمز Miami و نام تجاری Edge 30 Lite در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این محصول نیز از نمایشگر کوچک‌تر ۶.۲۸ اینچی P-OLED با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و باتری ۴۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌گیرد.

به نظر می‌رسد که گوشی موتورولا Edge 30 Lite دارای ضخامت کمتر از هفت میلی‌متر خواهد بود و از تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ با شش یا هشت گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قدرت می‌گیرد. این میان‌رده احتمالاً دارای دوربین دوگانه ۶۴ و ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود.

کد خبر 565446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.