اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری در راستای تسریع ارائه خدمات

شهردار یزد گفت: اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری زمینه رفع اختلاف دستگاه‌های مختلف را فراهم و ارائه خدمات شهری را بهتر و سریع‌تر می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالقاسم محی‌الدینی امروز _پنج‌شنبه، یازدهم فروردین‌ماه_ در دیدار نوروزی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: بحث قانون مدیریت یکپارچه شهری موضوع بسیار مهمی است که باید با جدیت پیگیری شود.

وی با تاکید بر اینکه این قانون باید اجرایی شود، گفت: اجرایی شدن این قانون بسیاری از اختلافاتی که میان دستگاه‌های اجرایی به وجود می‌آید را رفع می‌کند و هیچ راهی جز اجرایی شدن آن وجود ندارد.

شهردار یزد تصریح کرد: قانون مدیریت یکپارچه شهری زمینه اجرای خدمات بهتر، مناسب‌تر و سریع‌تر به شهروندان را فراهم می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه در مسائل مختلف مرتبط با انقلاب باید دستگاه‌های مختلف وظایف فرهنگی خود را انجام دهند، افزود: برخی از ادارات در این زمینه کاری انجام نمی‌دهند و منتظر اقداماتی هستند که از طرف شهرداری انجام می‌شود.

محی‌الدینی ادامه داد: برخی از ادارات تنها به شهرداری به عنوان منبع مالی برای تأمین هزینه‌ها نگاه می‌کنند و با توجه به محدودیت منابع که در شهرداری وجود دارد، لازم است دستگاه‌ها بودجه‌های فرهنگی خود را در این زمینه فعال‌تر کنند.

وی با اشاره به اختصاص نیافتن سهمیه قیر به شهرهای بالای ۵۰۰ هزار نفر، گفت: با توجه به مشکلاتی که در حوزه آسفالت وجود دارد و منابع محدودی که در شهرداری‌ها وجود دارد، لازم است مشخص شود که وضعیت شهرهای بالای ۵۰۰ هزار نفر در این حوزه برای جذب اعتبار به چه صورت است.

شهردار یزد به اقدامات نوروزی شهرداری در ایام نوروز، خاطرنشان کرد: شهرداری یزد در ایام نوروز در حوزه‌های مختلف فرهنگی، مذهبی و اجتماعی اقدامات گسترده‌ای انجام داده است.

وی اضافه کرد: یکی از محورهای اصلی برنامه‌های شهرداری برای ایام نوروز این بود که علاوه بر مسافران نوروزی، زمینه بهره‌مندی و استفاده شهروندان یزدی نیز از برنامه‌ها فراهم شود، به همین دلیل سعی کردیم اقدامات نوروزی شهرداری تنها به مناطقی که پذیرای مسافران نوروزی است منتهی نشود و در تمام شهر این رویکرد را حفظ کنیم.

محی‌الدینی تصریح کرد: تلاش کردیم تا برنامه‌هایی که در ایام نوروز برگزار می‌شود، خانواده‌محور باشد تا زمینه تقویت کانون خانواده را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از این برنامه‌ها در طول سال تداوم خواهد داشت، گفت: با توجه به استقبالی که شهروندان یزدی از برگزاری چنین برنامه‌هایی داشتند، تلاش می‌کنیم که برنامه‌ها محدود به زمان و مکان خاصی نباشد و در طول سال اقدام به برپایی آن به ویژه برای شهروندان یزدی کنیم.

کد خبر 565084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.