هر سال یک پروژه بزرگ در یزد اجرا می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهر یزد رویکرد اصلی شورای اسلامی شهر و شهرداری است، گفت: برای هر سال فعالیت شهرداری و شورای اسلامی شهر یک پروژه بزرگ در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عزیزالله سیفی امروز _پنج‌شنبه، یازدهم فروردین‌ماه_ در دیدار نوروزی اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار شهر میراث جهانی یزد با نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری در این دوره اولویت اصلی خود را تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام قرار داد.

وی تصریح کرد: با اقدامات شهرداری و شهردار یزد بسیاری از پروژه‌ها به مرحله نهایی و بهره‌برداری رسید و حتی پروژه‌هایی که مدت زیادی تنها ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، در کمتر از شش ماه به صورت کامل مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با تاکید بر اینکه در این زمینه رویکرد جهادی که شهرداری داشت نقش مهمی در تکمیل پروژه‌ها ایفا کرد، گفت: از آغاز ایام‌الله دهه فجر روند بهره‌برداری از پروژه‌های شهری یزد آغاز شد و تا پایان سال تقریباً هر روز از پروژه‌های مختلف در سطح شهر بهره‌برداری می‌کردیم.

وی با اشاره به اینکه برخی از این پروژه‌ها از جمله تقاطع غیرهمسطح شهدای نعیم‌آباد یزد از جمله پروژه‌های بزرگ شهر یزد است، گفت: تلاش کردیم به محض آماده شدن پروژه‌ها آنها را در اختیار شهروندان قرار دهیم تا بتوانند از آن استفاده کنند.

سیفی اضافه کرد: بخش دیگری از پروژه‌ها نیز که باقی مانده در سال ۱۴۰۱ پیگیری می‌شود تا بتوانیم پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری را در سطح شهر تکمیل کنیم. برای هر سال فعالیت شورای اسلامی شهر و شهرداری نیز یک پروژه بزرگ تعریف کردیم تا بتوانیم زمینه بهبود وضعیت شهر و رفاه حال شهروندان را بیش از پیش فراهم کنیم.

وی با اشاره به پروژه تعریف شده برای سال ۱۴۰۱ در یزد، گفت: امسال پروژه زیرگذر شهدای محمودآباد را در برنامه شهرداری قرار دادیم و امیدواریم با همکاری و همراهی دستگاه‌های خدمات‌رسان، بتوانیم زیرگذر این پروژه را طی سال جاری به بهره‌برداری برسانیم و اطراف آن را برای سال بعد اصلاح و کامل کنیم.

کد خبر 565074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.